Er du mors lille dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Spirrevip

Jeg så den første gang for nogle år siden i skolen. Resten af min klasse var nærmest bedøvende ligeglade, men min samfundsfagslærer og jeg sad bare og tudbrølede. Vi var nødt til at stoppe den flere gange, for så var der altså bare behov for 2 hiv af en smøg. Jeg får en helt hård knude i maven bare af at tænke på de stakkels børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

Bella&Lina

Ja det er en på én gang spændende og tankevækkende dokumentar. Simpelthen forfærdeligt. Med tanke på de mange tvangsfjernelser man ser og hører om, også hvor der sker fejl, så kan jeg ikke lade vær og tænke på denne drengs 2 forældre. Det er jo TYDELIGT at de ikke KAN vokse med opgaven på det givne tidspunkt i deres liv.... Og så sker der idag tvangsfjernelser af børn af velfungerende forældre .... Det hænger slet ikke sammen, og i alle tilfælde er det børnene der er de store tabere... Det gør utrolig ondt i hjertet ! 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Carina:-)

Ja den er hård :(

Og med tanke på mit eget barnebarn som har taget varig skade af hans forældres manglende omsorg gør det ekstra ondt at se den 

For her råbte sygehus allerede op 2 dage efter fødslen men takket være en inkompetent kommune så skete der først noget da min svigerdatter selv sagde at hun ikke kunne .

Jeg er så taknemmelig for at hun valgte selv at sige fra....Og det samme med Anni -Det er uhyggeligt at det skal så langt ud før der sker noget .Hvornår begynder "eksperterne" at forstå at det på sigt koster mere at sætte et "plaster på " end hvis de for pokker arbejdede noget mere med at forebygge. 

Men som W´s sagsbehandler siger så handler det om kr og øre og hvad de tror de har sparet er tjent -Bare ærgeligt for de børn der i den forbindelse mister retten til en ordentlig barndom . 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Den scene der gør mest ondt er der hvor Bjarne tager Jørn over skulderen og går. Det lille hoved der

Ja han er ret voldsom! Og at han går!

og de ikke gider stå op for at sørge ham!

Anmeld Citér

23. juli 2015

Carina:-)

Der er forresten en 2 ér hvis nogen er int i at se hvad der sker med Jørns lillebror og ham selv nogle år efter.

Anmeld Citér

23. juli 2015

mortilsilke

Sprit25 skriver:

Den scene der gør mest ondt er der hvor Bjarne tager Jørn over skulderen og går. Det lille hoved der

Puha, da jeg så det gisnede det i hele min krop og jeg gav bare sådan et hop i sofaen! Jeg blev så vred! Man kan også bare se at de på ingen måder holder fast i nakken eller noget som helst! Puha 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Fremad

Sprit25 skriver:

Åh faldt lige over dokumentaren igen! 

Den er simpelthen så forfærdelig. Både for mor og barn

Det endnu mere forfærdeligt hun har fået flere børn som hun oveni har hjemme 

Anmeld Citér

23. juli 2015

TNBC

sscm skriver:

Men blev hun ikke streliseret? 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Sprit25

sscm skriver:

Har hun fået flere end Jørn og mads

Anmeld Citér

23. juli 2015

Annemette07

Sprit25 skriver:

Åh faldt lige over dokumentaren igen! 

Den er simpelthen så forfærdelig. Både for mor og barn

Ja puha, den går godt nok lige i hjertet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.