Folks kommentar omkring/til ens børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jeg oplever ofte det samme med mine to piger.... den mindste er 3 og den store er 10 og altid er det den lille alle folk kommer med komplimenter til  trods at den store da er mindst lige så køn og lige så charmerende som den lille  og har ofte ku se hvordan den store står og blir lidt ked af det når hun helt blir overset  så jeg siger altid at ja det er hun præcis som sin skønne storesøster 

Men ja jeg sys sku egentlig også det er pænt irriterende .... ville ønske de ville komplimentere dem begge eller den store for den lille er endnu sådan lidt ligeglad 

Ja det er altså lidt mærkeligt! 

Her føler jeg at grænsen bliver overtrådt hver gang der lige er en der går forbi hende og klapper hende på håret, efterfulgt af ih hvor har du fine krøller. Nærmest som om deres hænder har deres egen vilje og de ik ka styre dem.

når folk stopper op og kommentere, bruger jeg også den med storesøster, hvorefter de bliver helt overrasket iver hun er der. De fleste er self flinke til at sige noget pænt til hende også bagefter. Men den store er bare begyndt at blive lidt påvirket af det, hvilket jeg syntes er trist. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

jeg tror desværre ikke at folk tænker over det med storesøster... De ser bare en lille pige med krøller, og så kommenterer de det... Ja, det er træls, især når storesøster lægger mærke til det..

Anmeld Citér

24. juli 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

jeg tror desværre ikke at folk tænker over det med storesøster... De ser bare en lille pige med krøller, og så kommenterer de det... Ja, det er træls, især når storesøster lægger mærke til det..

Nej tror heller ik at de tænker over det og før sagde vi også bare tak osv. Men fordi det virklig har været helt Extremt med kommentar den sidste tid, er storesøster virklig begyndt at lægge mærke til det og undre sig over det. 

Ved end jo også godt at folk gør det, fordi hun bare ser så kær ud, men bryder mig bare ik rigtig om ar folk lige ska efterfølge kommentaren med et klap på håret eller aer hende på kunden osv.

Anmeld Citér

14. december 2018

Maze

Piger får bare flere komplimenter på udseene, og især når det er en spæd en af slagsen. Det er simpelthen bare noget du skal vænne dig til. Det bare sådan vores samfund er opbygget, og så er det svært at sige mere altså. Man skal bare nyde alle de dejlige komplimenter 

Anmeld Citér

14. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Piger får bare flere komplimenter på udseene, og især når det er en spæd en af slagsen. Det er simpelthen bare noget du skal vænne dig til. Det bare sådan vores samfund er opbygget, og så er det svært at sige mere altså. Man skal bare nyde alle de dejlige komplimenter 

Indlægget er 3 1/2 år gammelt. Desuden har TS to piger. 

Anmeld Citér

14. december 2018

Tommelise

Er det ikke lidt mærkeligt at grave en gammel tråd frem for at reklamere for en artikel, man har skrevet.

Anmeld Citér

14. december 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Reklame

En artikel om hvad der er bedst, en dreng eller en pige? why? Hvorfor er det ene bedre end det andet? 

Børn er super søde, om de har det ene eller det andet køn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.