Carina:-) skriver:
Det var dog også usmageligt...
Og en hel anden liga at fremhæve hvor godt det´er at man har fået en pige end at påpege man synes noget hår er smukt.
Et familiemedlem venter en pige her til januar og da de annoncerede det på facebook gik folk helt i selvsving. GUDSKELOV en prinsesse var der en der skrev - Og en anden skrev Gud hvor godt XX det har du jo også ventet på siden du fik XX ( den dreng hun har i forvejen)
Det er ufatteligt så meget virak der er over at få en pige- og det kommer jeg aldrig til at forstå lige så lidt som jeg forstår at man i andre lande flipper ud hvis man får en dreng....
Lige OT sorry :)
Helt enig!! Én ting er hvad folk tænker - det må de jo selv om, hvis de er så ignorante. Men en anden ting er at de bare lukker l*rt ud af munden (beklager sprogbrugen). Hvorfor i alverden tror de jeg gider at høre på det? Eller at det på nogen måde er berettiget?
Jeg kommer desværre altid til at tænke på hvad jeg BURDE have svaret bagefter. Men der er det jo ligesom for sent.
Til min ældste søns barnedåb sagde nogle gæster ordret: "vi vil kun have piger, hvis vi får en dreng så må vi dumpe ham i skoven". Og det sidste var selvfølgelig en joke, men det var da overhovedet ikke sjovt. Og jeg tænkte lidt - hallo, i er til MIN SØNS barnedåb. Tag jer dog sammen!
Det triste er at det ikke er én der har sagt en slags, men derimod flere end hvad jeg kan tælle på én hånd i hvert fald. Og du har ret, der er jo ofte mega ramaskrig over at det er så GODT at få en dreng i andre lande. Så meget hykleri...
Undskyld, også OT. Skulle lige ud med det 
Anmeld
Citér