WinnieHøj skriver:
Jeg har fået en underlivsundersøgelse idag (henvist af en gammel strid læge)... den læge og læge studerende jeg var inde hos mærkede min livmoder og konstaterede at den ihvertfald var større end "ikke-gravid"...-surprise, jeg testede positiv i søndags.
Jeg synes virkelig det er spild af tid...Grunden til at se ville undersøge var fordi jeg ikke har haft mens siden april, men er temmelig sikker på at jeg kun er 3-6 iger henne... så nu venter jeg på indkaldelse til terminsscanning (=endnu en skal rode mig dernede).
Ja og dét forstår jeg! Altså, for at se hvor langt du muligvis er henne. Men min mens er og har altid været regelmæssigt og ved, at jeg havde min sidste mens første dag d.13 maj og hvor lagt jeg så må være henne og derfor synes jeg bestemt ikke der er en grund til at rode oppe i mig, når nu jeg slet ikke er tryg ved det og er 100% sikker på, hvor lagt jeg er henne.
Jeg fik en såkaldt termins-scanning med vores den 3., da de troede der ikke var liv og det var såmænd ikke særlig rart - dejligt at få bekræfter alt var ok, men det er en (undskyld mig) en dildo-lignede kold tingest, der skal op og scanne - jeg lå meget højt oppe og følte den mandlige læge havde sit hoved meget tæt på mig! Håber du får en meget bedre oplevelse og tillykke med baby!!
Anmeld
Citér