Erfaring med biokemisk graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2015

Maj 1978

Becks skriver:

Jeg har haft 2 bio, og har aldrig haft smerter.. Har blødt som vanligt og hcg har været ude efter få dage..

Tusind tak fordi du gav dig tid til at svare. 

Ja så har jeg nok også haft en bio. Øv altså!

afventer stadig svar på mine blodprøve. 

Hvor lang tid efter bio gik der før du blev gravid igen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

namaha

Maj 1978 skriver:

Du skriver sommer 2014.... En bio og då derefter i nov 2014 en spontant abort. 

Så blev du gravid december 2014.... Igen ? Og har termin i aug? :-) 

Jep, manden og jeg snakkede lidt om, om vi skille prøve igen efter jeg havde en SA i november, vi læste os til nogen ting, og en af de ting vi bed fast i var at man havde stor sandsynlighed for at holde graviditeten lige efter en SA. Så vi tænkte hvorfor ikke prøve en sidste gang og hvis det så ikke lykkes så ville vi have holdt en pause fra projekt baby 

Det lykkedes, da jeg kom til lægen mellem jul og nytår blev de ret overrasket at jeg nu kom og var rigtig gravid og at mit hcg sted fint og det hele  selvføligelig sad frygten for at miste i os, og derfor valgte vi en tryghedsscanning i uge 6 og igen i uge 9 for at være sikker, og ved nf fik jeg fastlagt terminen da min lægen i en kort periode var i tvivl om jeg rent faktisk havde haft en SA, men det var det altså 

så mit råd er hvis man får en SA så skal man bare prøve igen så hurtigt som muligt efter, det har jeg kun god erfaring med 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Diosa85

Jeg vill holde modet oppe indtil jeg havde fået svar fra lægen. For umiddelbart vil jeg mene at du burde have blødt mere hvis det var gået til grunde. 

Angående biokemisk. ALLE graviditeter er biokemiske de første 6 uger. Også de graviditeter hvor der kommer en baby ud til sidst.

biokemisk betyder bare at man kan fange graviditeten på en test men det er så tidligt at den nemt kan gå til grunde og man derfor får sin mens. Det betragtes så ikke som en abort da det er så tidligt. Derfor skal man helst lade være at teste før tid.

Anmeld Citér

20. juli 2015

Maj 1978

Diosa85 skriver:

Jeg vill holde modet oppe indtil jeg havde fået svar fra lægen. For umiddelbart vil jeg mene at du burde have blødt mere hvis det var gået til grunde. 

Angående biokemisk. ALLE graviditeter er biokemiske de første 6 uger. Også de graviditeter hvor der kommer en baby ud til sidst.

biokemisk betyder bare at man kan fange graviditeten på en test men det er så tidligt at den nemt kan gå til grunde og man derfor får sin mens. Det betragtes så ikke som en abort da det er så tidligt. Derfor skal man helst lade være at teste før tid.

Ja det fandt jeg ud af :-( 

blodprøven siger; 

hcg torsdag 2 

hcg fredag 4 (den dag jeg blødte) 

lægen vil tage en blodprøve mere. 

Han undres over den stiger. Selvom hcg tallet er meget lille. 

Muligvis fordi jeg måske kun var 3 uger og ikke 4 uger. 

Jeg rig urin test i går som var meget svag positiv. Men det burde den jo ikke være, når den først måler fra 25.. 

Anmeld Citér

21. juli 2015

Chellie

Maj 1978 skriver:

Ja det fandt jeg ud af :-( 

blodprøven siger; 

hcg torsdag 2 

hcg fredag 4 (den dag jeg blødte) 

lægen vil tage en blodprøve mere. 

Han undres over den stiger. Selvom hcg tallet er meget lille. 

Muligvis fordi jeg måske kun var 3 uger og ikke 4 uger. 

Jeg rig urin test i går som var meget svag positiv. Men det burde den jo ikke være, når den først måler fra 25.. 

Men du siger jo også selv, at den er meget svag.. Vent og se, om HCG stadig stiger ved næste BP. Det er selvfølgelig langt fra sikkert, men det *kunne* jo være! 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Maj 1978

Chellie skriver:

Men du siger jo også selv, at den er meget svag.. Vent og se, om HCG stadig stiger ved næste BP. Det er selvfølgelig langt fra sikkert, men det *kunne* jo være! 

Det var en bio, desværre 

hcg er ned på 2, så vi må igang med at lege kaniner igen haha 

Anmeld Citér

22. juli 2015

Chellie

Maj 1978 skriver:

Det var en bio, desværre 

hcg er ned på 2, så vi må igang med at lege kaniner igen haha 

Øv, det er jeg ked af 

men som du selv siger, så må I på den igen. Og det kan såmen også være underholdende.. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Maj 1978

Chellie skriver:

Øv, det er jeg ked af 

men som du selv siger, så må I på den igen. Og det kan såmen også være underholdende.. 

Meget underholdende hehe 

men må indrømme. Lidt trættende til tiden. Det er som om det "sjove" er stået lidt af. Og det er lidt "skal vi" ? 

Nårh ja vi skal jo ikke miste vores chance midt i ægløsning 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Maj 1978

namaha skriver:

Jep, manden og jeg snakkede lidt om, om vi skille prøve igen efter jeg havde en SA i november, vi læste os til nogen ting, og en af de ting vi bed fast i var at man havde stor sandsynlighed for at holde graviditeten lige efter en SA. Så vi tænkte hvorfor ikke prøve en sidste gang og hvis det så ikke lykkes så ville vi have holdt en pause fra projekt baby 

Det lykkedes, da jeg kom til lægen mellem jul og nytår blev de ret overrasket at jeg nu kom og var rigtig gravid og at mit hcg sted fint og det hele  selvføligelig sad frygten for at miste i os, og derfor valgte vi en tryghedsscanning i uge 6 og igen i uge 9 for at være sikker, og ved nf fik jeg fastlagt terminen da min lægen i en kort periode var i tvivl om jeg rent faktisk havde haft en SA, men det var det altså 

så mit råd er hvis man får en SA så skal man bare prøve igen så hurtigt som muligt efter, det har jeg kun god erfaring med 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.