Erfaring med biokemisk graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.353 visninger
28 svar
4 synes godt om
18. juli 2015

Maj 1978

Hej i skønne piger 

da jeg var gået 2 dage overtid så tog jeg en test og den var positiv - dog meget svag. Men fik at vide, en streg er en streg. Da jeg så tænkte. Yes! Og blev super glad, så gik der en dag og så begyndte jeg at bløde. 

Må have været 4+2.. Har blødt frisk blod i 24 timer. Derefter så var det slut. Har haft mens smerter samtidig. 

Jeg afventer svar på blodprøve, lægen siger man kan bløde i så tidlig graviditet. 

Nu tænker jeg; 

måske er min hcg stadig lav og derfor bløder jeg en enkelt dag? 

Burde jeg ikke bløde flere dage hvis det var gået til grunde?? 

Kan jeg være så heldig stadig at være gravid ??? Hvad er jeres erfaring ???? 

Mange hilsner fra mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Chellie

Maj 1978 skriver:

Hej i skønne piger 

da jeg var gået 2 dage overtid så tog jeg en test og den var positiv - dog meget svag. Men fik at vide, en streg er en streg. Da jeg så tænkte. Yes! Og blev super glad, så gik der en dag og så begyndte jeg at bløde. 

Må have været 4+2.. Har blødt frisk blod i 24 timer. Derefter så var det slut. Har haft mens smerter samtidig. 

Jeg afventer svar på blodprøve, lægen siger man kan bløde i så tidlig graviditet. 

Nu tænker jeg; 

Mange hilsner fra mig 

Jeg ville ikke miste håbet helt endnu. Da jeg havde en bio blødte jeg mindst lige så meget som til normal mens - måske endda en anelse mere .. Og mens smerterne gjorde *ondt*. 

Hvis du kun har blødt en dag, og det ikke var så kraftigt som du er vant til, så synes jeg, du skal krydse fingre et par dage mere. Det kan sagtens være en bio, men det *kan* altså også være ..... 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Maj 1978

Chellie skriver:

Jeg ville ikke miste håbet helt endnu. Da jeg havde en bio blødte jeg mindst lige så meget som til normal mens - måske endda en anelse mere .. Og mens smerterne gjorde *ondt*. 

Hvis du kun har blødt en dag, og det ikke var så kraftigt som du er vant til, så synes jeg, du skal krydse fingre et par dage mere. Det kan sagtens være en bio, men det *kan* altså også være ..... 

Jeg vil mene jeg har blødt ok "meget" på de 24 Timer. 

Men så også på 24 timer. Har ikke blødt siden. Jeg havde ondt i lysken. Højre side. En form for konstant sidestik. 

Jeg havde bare den opfattelsen af at jeg ville bløde i flere dage??? 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Chellie

Maj 1978 skriver:

Jeg vil mene jeg har blødt ok "meget" på de 24 Timer. 

Men så også på 24 timer. Har ikke blødt siden. Jeg havde ondt i lysken. Højre side. En form for konstant sidestik. 

Jeg havde bare den opfattelsen af at jeg ville bløde i flere dage??? 

Jeg har kun haft én bio, så jeg har ikke meget at sammenligne med .. Men jeg blødte de sædvanlige tre-fire dage. Jeg synes, du skal lade lægen vurdere, når du alligevel har blødt meget, men kun én dag.

Anmeld Citér

19. juli 2015

hmg86

Maj 1978 skriver:

Hej i skønne piger 

Nu tænker jeg; 

Mange hilsner fra mig 

Jeg har prøvet det en gang.. blødte de sædvanlige dage, det var bare nogle dage forsinket..

Anmeld Citér

19. juli 2015

Maj 1978

Chellie skriver:

Jeg har kun haft én bio, så jeg har ikke meget at sammenligne med .. Men jeg blødte de sædvanlige tre-fire dage. Jeg synes, du skal lade lægen vurdere, når du alligevel har blødt meget, men kun én dag.

Jeg har lige taget en g-test. 

Den var faktisk meget meget meget svag positiv. 

Hvornår testede i negativ ?? 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Maj 1978

hmg86 skriver:

Jeg har prøvet det en gang.. blødte de sædvanlige dage, det var bare nogle dage forsinket..

Anmeld Citér

19. juli 2015

Manna

Jeg blødte også i flere dage. Som en menstruation. Lidt kraftigere og 10 dage forsinket. Havde også kun kunnet få svage streger der ikke blev kraftigere.

Anmeld Citér

19. juli 2015

Chellie

Maj 1978 skriver:

Der kan jeg desværre ikke hjælpe.. Jeg blødte så kraftigt og længe, at jeg slet ikke var det mindste i tvivl om, at eventyret var slut, så jeg testede ikke igen før næste gang, jeg skulle have mens..

Anmeld Citér

19. juli 2015

hmg86

Maj 1978 skriver:

Det ved jeg ikke.. fik en svag test men begyndte så at bløde et par dage efter og var som andre skriver ikke i tvivl.. det var fuldstændig som mens.. fremover testede jeg ikke for tidligt. Da jeg testede positiv igen testede jeg først da jeg var 5+0...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.