Maj 1978 skriver:
Hej i skønne piger
da jeg var gået 2 dage overtid så tog jeg en test og den var positiv - dog meget svag. Men fik at vide, en streg er en streg. Da jeg så tænkte. Yes! Og blev super glad, så gik der en dag og så begyndte jeg at bløde.
Må have været 4+2.. Har blødt frisk blod i 24 timer. Derefter så var det slut. Har haft mens smerter samtidig.
Jeg afventer svar på blodprøve, lægen siger man kan bløde i så tidlig graviditet.
Nu tænker jeg;
måske er min hcg stadig lav og derfor bløder jeg en enkelt dag?
Burde jeg ikke bløde flere dage hvis det var gået til grunde??
Kan jeg være så heldig stadig at være gravid ??? Hvad er jeres erfaring ????
Mange hilsner fra mig
Jeg have en bio i sommeren sidste år, jeg testede positiv 3+5-6 og begyndte at bløde normalt som jeg plejede 4+1-2.
en helt normalt mensturation det eneste der var forskel var at jeg havde flere smerter end jeg plejede, jeg endte med at måtte til læge 2 uger efter da smerterne aldrig sådan rigtige forsvandt, hun mente at det helt sikkert var fordi jeg havde være gravid men så mistede hurtigt. Og det rejer selv sikker på den dag i dag også
i nov sidste år havde jeg en SA i uge 5, nåede at teste positiv og lægen fik også testet positiv, men da testen ikke blev tydeliger, tog de en blodprøve som viste at mit hcg var virkelig lavt, min læge fortalte at enten så var jeg VRKELGI ny gravid ellers ville det ende med en SA og det eneste i en SA
krydser finger for du snart har heldet med dig 
Anmeld
Citér