Erfaring med biokemisk graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2015

Maj 1978

hmg86 skriver:

Det ved jeg ikke.. fik en svag test men begyndte så at bløde et par dage efter og var som andre skriver ikke i tvivl.. det var fuldstændig som mens.. fremover testede jeg ikke for tidligt. Da jeg testede positiv igen testede jeg først da jeg var 5+0...

Du blødte i lang tid derefter? 

Synes det er mærkeligt at jeg "kun" har blødt i 24 timer. 

Håber stadig !! Men det er nok gået til grunde. 

Hvor lang tid gik der fra dengang til du blev gravid igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Maj 1978

Manna skriver:

Jeg blødte også i flere dage. Som en menstruation. Lidt kraftigere og 10 dage forsinket. Havde også kun kunnet få svage streger der ikke blev kraftigere.

Min streg er hverken blevet svagere eller kraftigere ! 

Men den er der efter 24 timers blødning. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

hmg86

Maj 1978 skriver:

Du blødte i lang tid derefter? 

Synes det er mærkeligt at jeg "kun" har blødt i 24 timer. 

Håber stadig !! Men det er nok gået til grunde. 

Hvor lang tid gik der fra dengang til du blev gravid igen? 

Jeg blødte som ved almindelig mens ja.. så 3-4 dage.. der gik 5 måneder ca før jeg stod med en meget tydelig positiv test..

Anmeld Citér

19. juli 2015

Maj 1978

hmg86 skriver:

Jeg blødte som ved almindelig mens ja.. så 3-4 dage.. der gik 5 måneder ca før jeg stod med en meget tydelig positiv test..

Stort tillykke :-) det nå være en skøn følelse. 

Syned virkelig det er mærkeligt at jeg kun har blødt en dag 

men min alm mens plejer at være på 2 dage. Det er sikkert en biokemisk graviditet. Men igen..... Måske sker det en mirakel. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Manna

Maj 1978 skriver:

Min streg er hverken blevet svagere eller kraftigere ! 

Men den er der efter 24 timers blødning. 

Tror godt du kan regne med det tager noget længere tid inden hcg er ude af kroppen. Måske en uges tid....men jeg ved det ikke

Anmeld Citér

19. juli 2015

namaha

Maj 1978 skriver:

Hej i skønne piger 

da jeg var gået 2 dage overtid så tog jeg en test og den var positiv - dog meget svag. Men fik at vide, en streg er en streg. Da jeg så tænkte. Yes! Og blev super glad, så gik der en dag og så begyndte jeg at bløde. 

Må have været 4+2.. Har blødt frisk blod i 24 timer. Derefter så var det slut. Har haft mens smerter samtidig. 

Jeg afventer svar på blodprøve, lægen siger man kan bløde i så tidlig graviditet. 

Nu tænker jeg; 

måske er min hcg stadig lav og derfor bløder jeg en enkelt dag? 

Burde jeg ikke bløde flere dage hvis det var gået til grunde?? 

Kan jeg være så heldig stadig at være gravid ??? Hvad er jeres erfaring ???? 

Mange hilsner fra mig 

Jeg have en bio i sommeren sidste år, jeg testede positiv 3+5-6 og begyndte at bløde normalt som jeg plejede 4+1-2.

en helt normalt mensturation det eneste der var forskel var at jeg havde flere smerter end jeg plejede, jeg endte med at måtte til læge 2 uger efter da smerterne aldrig sådan rigtige forsvandt, hun mente at det helt sikkert var fordi jeg havde være gravid men så mistede hurtigt. Og det rejer selv sikker på den dag i dag også

i nov sidste år havde jeg en SA i uge 5, nåede at teste positiv og lægen fik også testet positiv, men da testen ikke blev tydeliger, tog de en blodprøve som viste at mit hcg var virkelig lavt, min læge fortalte at enten så var jeg VRKELGI ny gravid ellers ville det ende med en SA og det eneste i en SA 

krydser finger for du snart har heldet med dig 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Maj 1978

namaha skriver:

Jeg have en bio i sommeren sidste år, jeg testede positiv 3+5-6 og begyndte at bløde normalt som jeg plejede 4+1-2.

en helt normalt mensturation det eneste der var forskel var at jeg havde flere smerter end jeg plejede, jeg endte med at måtte til læge 2 uger efter da smerterne aldrig sådan rigtige forsvandt, hun mente at det helt sikkert var fordi jeg havde være gravid men så mistede hurtigt. Og det rejer selv sikker på den dag i dag også

i nov sidste år havde jeg en SA i uge 5, nåede at teste positiv og lægen fik også testet positiv, men da testen ikke blev tydeliger, tog de en blodprøve som viste at mit hcg var virkelig lavt, min læge fortalte at enten så var jeg VRKELGI ny gravid ellers ville det ende med en SA og det eneste i en SA 

Tak fordi du delte din erfaring med mig. 

Jeg har testet svag positiv 4+0 osv. Også i dag. Meget svag positiv. 

Jeg har blødt i 24 timer. Ikke mere. Havde lidt mens smerter den dag jeg blødte. Frisk blod. Ellers ikke. Intet Idag. 

Afventer svar på hcg blodprøve. 

Jeg undres bare over at jeg ikke har blødt mere end 24 timer. 

Synes jeg hører at de fleste bløder min 3 dage. Og at de har mange smerter ? 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Maj 1978

namaha skriver:

Du skriver sommer 2014.... En bio og då derefter i nov 2014 en spontant abort. 

Så blev du gravid december 2014.... Igen ? Og har termin i aug? :-) 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Maj 1978

Manna skriver:

Tror godt du kan regne med det tager noget længere tid inden hcg er ude af kroppen. Måske en uges tid....men jeg ved det ikke

Du har nok ret. 

Den 14-15 juli testede jeg svag positiv. 

Så har jeg blødt hele den 17 juli. 

Testede stadig meget positiv her til morgen den 19 juli. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Becks

Jeg har haft 2 bio, og har aldrig haft smerter.. Har blødt som vanligt og hcg har været ude efter få dage..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.