At få et par forhold op at køre igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har bare rigtig svært ved at få hende passet. Sidst prøvede jeg 1 time, men tog hjem til hende med det samme  kan virkelig ikke lide det.

Det må se det bredere billede. Det kam godt være at du ikke kan lide at få hende passet, men ville du kunne lide at hun bliver delebarn? 

Men ellers når hun er puttet om aften så prøv at vise din mand nærhed - det behøver ikke at være sex. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Muligvis. Jeg må prøve at se hvad jeg kan finde på. Jeg bliver bare helt stram i betrækket når hun er passet ude, så har svært ved at få mig til at slappe af, på trods af det er sammen med min kæreste. Men det kan være det hjælper. Jeg må se om jeg kan finde en pasningsmulighed (hun har ingen bedsteforældre der kan passe, eller andet familie overhovedet). Men ja, må se om jeg kan finde en barnepige der ved hvad hun laver, så kan jeg måske slappe lidt mere af. 

Netop. Se det som en øvelse på et tidspunkt skal dit barn vel også i vs eller dp

jeg havde også svært ved det, men det er blevet meget bedre. 

Anmeld Citér

17. juli 2015

Kay

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har en datter på 10 måneder. I hele graviditeten havde vi sex max 5 gange, da jeg fik det underligt i min krop og ikke havde lyst. Efter graviditeten har vi kun haft sex 1 gang. Vi har begge to taget rigtig meget på, jeg synes stadig han er flot, så det er ikke det, jeg skal bare arbejde med mig selv. Jeg er igang med at tabe mig, men jeg har stadig ikke lyst til sex. Så de sidste år har vi været sammen max 2 gange. Min kæreste har sagt at han acceptere det, men jeg kan godt mærke på vores forhold at det begynder at gå ned af. Jeg er heller ikke den store fan af at kysse osv, da jeg har haft nogle oplevelse, som desværre har sat sig i mig - dette har jeg dog aldrig været, så det kan ikke komme bag på ham. 

Han er dog begyndt at brokke sig rigtig meget over nærheden, og jeg forstår ham egentlig godt? Vi er begyndt at diskutere HELE tiden, om alle de MINDSTE ting, og der går ikke en dag hvor vi ikke er uvenner. Dog ønsker ingen af os at gå fra hinanden, for vi elsker hinanden rigtig højt, jeg synes bare ikke vores datter er fortjent med forældre der konstant skændtes. Jeg har været til psykologer og snakke med dem, og alle kom frem til at det ikke er psykisk, jeg har det helt fint, så jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan med nærhed? Er der nogle der har nogle forslag hvodan jeg måske får brudt denne her parade jeg selv har oppe? Jeg ønsker jo at give min kæreste de ting han vil have, men noget i min krop siger bare nej. Jeg har egentlig altid haft det sådan, men igen, aner ikke hvorfor. Så søger egentlig nogle råd der måske kunne vække det seksuelle i mig, der bare er helt dødt og især kørt ud af skænderier 24/7?

Da jeg selv fik dette råd tænkte jeg sikke noget pjat det er jo gammeldags og fungere ikke!

men jo det gør! 

jeg fik det råd at vi skulle vælge en dag en fast dag om ugen hvor vi har sex... ja det lyder latterligt men det gør at vi ved når vi når den dag, kan vi glæde os hele dagen og hoved er ligesom indstillet på sex og så kommer lysten helt naturligt

vi har så lavet den aftale at vi putter 1 barn hver mig den af os der er færdig først gør klar fx tænder levende lys... eller finder legetøj eller massageolie frem... så den der gør klar "bestemmer" hvad vi skal 

her hjemme virker det og vi er kommet så meget tættere på hinanden igen

Anmeld Citér

17. juli 2015

Anonym

Jeg havde det ligesådan og har det ligesådan... Altså med tørre perioder osv. Altså der er intet til hinder und over manglende lyst, for mig har tricket været at tvinge mig selv til nærheden ind i mellem ... Jeg synes tit at når man har fået "taget hul på bylden" så kommer lysten igen af sig selv. Mere avler mere så at sige... Alle kan leve uden nærhed i en periode, men før eller siden, er nok - nok. Du må tage dig selv i nakken! Skab nogle nære intime stunder, det er et spg om at det er du nød til. Når bolden ruller igen så kommer det hele af sig selv

Anmeld Citér

17. juli 2015

Sprit25

Hvad nød I at gøre før I fik børn? Herhjemme nød vi tit en god flaske vin sammen, det kan vi så ikke mere men nu tager vi et enkelt glas og lidt guf om aften og sidder og hygger og ser en god film

Anmeld Citér

17. juli 2015

Hectar

Anonym skriver:

Jeg har bare rigtig svært ved at få hende passet. Sidst prøvede jeg 1 time, men tog hjem til hende med det samme  kan virkelig ikke lide det.

Hvad præcist er det at du ikke kan lide?

Anmeld Citér

17. juli 2015

snuskesmor

Anonym skriver:

Måske er det så der du skal starte? Øve på at få hende passet? Kan det tænkes at du får dit behov for nærhed dækket af babyen, mens manden ikke gør?

Anmeld Citér

17. juli 2015

lineog4

Kan sagtens forstå du ikke har lyst til at få hende passet - og hvorfor skulle du, man kan sagtens arbejde på sit forhold uden. 

Min første skønsak blev første gang ppasset da hun var 2 år og vi er da stadig sammen nu hvor hun er 12  ja faktisk får vi meget sjældent børnene passet og må så finde alternativer. 

Vi har også dårlige perioder, men problemet er jo hvis det som I jeres tilfælde kun er den ene.

Og lige som Kay har jeg også et kedeligt gammeldags råd: man skal lære at have nærheden og sex igen. Vi tager nogen gange 2 faste dage om ugen hvor vi skal have sex og andre gange har vi prøvet: sex hver dag i 7 dage så er man ligesom i træning 

Måske du så også får lysten til en aften alene med manden så I også kan arbejde på romantikken.

Anmeld Citér

17. juli 2015

lineog4

Kan sagtens forstå du ikke har lyst til at få hende passet - og hvorfor skulle du, man kan sagtens arbejde på sit forhold uden. 

Min første skønsak blev første gang ppasset da hun var 2 år og vi er da stadig sammen nu hvor hun er 12  ja faktisk får vi meget sjældent børnene passet og må så finde alternativer. 

Vi har også dårlige perioder, men problemet er jo hvis det som I jeres tilfælde kun er den ene.

Og lige som Kay har jeg også et kedeligt gammeldags råd: man skal lære at have nærheden og sex igen. Vi tager nogen gange 2 faste dage om ugen hvor vi skal have sex og andre gange har vi prøvet: sex hver dag i 7 dage så er man ligesom i træning 

Måske du så også får lysten til en aften alene med manden så I også kan arbejde på romantikken.

Anmeld Citér

17. juli 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har en datter på 10 måneder. I hele graviditeten havde vi sex max 5 gange, da jeg fik det underligt i min krop og ikke havde lyst. Efter graviditeten har vi kun haft sex 1 gang. Vi har begge to taget rigtig meget på, jeg synes stadig han er flot, så det er ikke det, jeg skal bare arbejde med mig selv. Jeg er igang med at tabe mig, men jeg har stadig ikke lyst til sex. Så de sidste år har vi været sammen max 2 gange. Min kæreste har sagt at han acceptere det, men jeg kan godt mærke på vores forhold at det begynder at gå ned af. Jeg er heller ikke den store fan af at kysse osv, da jeg har haft nogle oplevelse, som desværre har sat sig i mig - dette har jeg dog aldrig været, så det kan ikke komme bag på ham. 

Han er dog begyndt at brokke sig rigtig meget over nærheden, og jeg forstår ham egentlig godt? Vi er begyndt at diskutere HELE tiden, om alle de MINDSTE ting, og der går ikke en dag hvor vi ikke er uvenner. Dog ønsker ingen af os at gå fra hinanden, for vi elsker hinanden rigtig højt, jeg synes bare ikke vores datter er fortjent med forældre der konstant skændtes. Jeg har været til psykologer og snakke med dem, og alle kom frem til at det ikke er psykisk, jeg har det helt fint, så jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan med nærhed? Er der nogle der har nogle forslag hvodan jeg måske får brudt denne her parade jeg selv har oppe? Jeg ønsker jo at give min kæreste de ting han vil have, men noget i min krop siger bare nej. Jeg har egentlig altid haft det sådan, men igen, aner ikke hvorfor. Så søger egentlig nogle råd der måske kunne vække det seksuelle i mig, der bare er helt dødt og især kørt ud af skænderier 24/7?

Lyst avler lyst....

Så "op på hesten".. I skal nok bare ind i rytmen igen, nu det er så længe siden. Kender det fra mig selv - efter jeg er blevet mor, er jeg blevet meget mere praktisk... Og træt.

Men det er SÅ vigtigt at finde overskuddet til at vise sin partner nærhed, kærlighed og intimitet. Og hvis man ikke har det overskud eller lysten til at finde det - hvorfor er man så i det forhold???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.