Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Ja nu har jeg næsten selv lige været 14
mødte min mand da jeg var 14.
i den alder skal jeg da love for at min mor ikke skulle bestemme hvad tid jeg skulle i seng!!! Heller ikke i dag såmænd
Men tving dem med til aktiviteter det er i orden. Så finder de nok ud af at de har savnet lidt kvalitetstid med jer
så bliver de naturligt trætte.
det vil da også være okay at lave elektronikfrie dage med undtagelse af en "pause" på fx en time om dagen. Eller self ingen pause hvis der sker nok Men det ville i mit hoved kun være iorden hvis der foregik noget andet spændende.
Har I prøvet forlystelsesparker? Sig at de evt kan invitere andre med hvis de selv kan komme til og fra(og self selv betale).
generelt så lavede jeg ikke så meget med mine forældre da jeg var 14. Jeg var sammen med vennerne, og min kæreste. Vi tog på stranden selv, i bon bon land, spillede mini golf, shoppede, slappede af.
noget jeg elskede var også Frilandsmuseet, hvis I bor på Sjælland ville det måske være en ide. Vi smurte madpakke og så ellers bare afsted.
Hvad med vandland?
Hvis de bare for lov at sidde selv ja så kan jeg godt forstå de falder i fælden med tv'et og være sent oppe og stå sent op.
Anmeld
Citér