bøllen skriver:
Hejsa
mon der sidder andre mødre til teenager børn derude 
Hvis - håber I har lyst til at hjælpe mig.
Har et par spørgsmål angående regler for jeres børn.
Hvor længe må de f.eks spille computer, ps mm om dagen ??
Hvad tid skal de i seng ?? ( i ferien )
har 2 drenge på 14 som mener jeg er urimelig hvis jeg ikke syntes de skal spille dagen lang. Stod de til dem sover de til kl lort , står knap op, for at vælte over til skærmen. De gider ikke med på ture eller anden aktivitet. Føler ski vi har skabt et par monster
Jep kan nikke genkendende til det du skriver.
Har en blandet børneflok, og der i 2 drenge på hhv 14 og 16. Og ja de sover og sover. Går sent iseng, spiser på underlige tidspunkter, mener at de ikke kan leve uden mobil, pc og tv kørende på en gang! Og orker knap at kigge op fra skærmen når man indbyder dem til familie udflugter!!
Men sådan tror jeg bare det skal være og jeg må indrømme, at jeg lader dem slappe af i ferien. De styrer selv sovetider, men jeg kalder på dem før middag. De må spille og gøre som de vil, men jeg forventer de deltager når vi andre drager ud af huset og det er uden himmelvendte øjne.
De må spise når de vil,men gud nåde trøste dem,hvis de ikke rydder op!
Her i ferien styre de det meste som de selv vil. Og de må nyde livet og afslapning, men når hverdagen kommer igen,gælder mine regler.
Tror egentlig ikke man får noget ud af at sætte alt for mange grænser,men istedet skal man vælge kampene med omhu i den alder.
Forsat god ferie