Trine91 skriver:
Jeg lovede at skrive når jeg havde været til tryghedsscanning idag. Scanningen gik rigtig fint og blev super overrasket over hvor "meget" jeg egentlig kunne se
som jeg også har skrevet står jeg alene om det her, da faderen ikke ønsker at være en del af det
bleb dog lidt overrasket og chokeret da der så var to små fine bobler inde i maven
Ja jeg venter så tvillinger. De var begge 5 mm og med fine hjerteblink. Lægger billeder op på min profil senere
Sikke en dag
Stort tillykke. Hvor fantastisk! Er selv tvillinge gravid (17+3 idag) og husker også min 1 scanning... Hjerteblinks scanning i uge 7 da vi har været i behandling... Havde fået sat 2 æg op så vi vidste godt at chancen/risikoen kunne være tvillinger.... Da han scanner mig siger han (der er kun en skærm så jeg kan intet se...
) "der ligger 1 her og der er fint hjerteblink... Og så er der en mere her... Der er også fint hjerteblink..." Kan huske jeg begynder at tude af glæde og snøfte "er det rigtigt... Er der virkelig 2?!)" de scanner og måler osv og så bliver han stille... "Der er altså 1 mere... Du venter trillinger"!!
Der var jeg i chok!! Så kan snildt sætte mig ind i din reaktion... Det ene foster gik dog til i uge 8, men de to tilbage har det umiddelbart godt...
Det er SINDSYGT at skulle vænne sig til at man venter tvillinger, syns jeg... Jeg har stadig ikke fattet det helt endnu... Måske fordi det har taget os 10 år at opnå graviditet...
Men altså... Ville bare ønske kæmpe tillykke.. Det skal du nok klare... Det lyder til at du har et godt netværk
Anmeld
Citér