Overraskende tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2015

Jn81

Trine91 skriver:

Jeg lovede at skrive når jeg havde været til tryghedsscanning idag. Scanningen gik rigtig fint og blev super overrasket over hvor "meget" jeg egentlig kunne se

som jeg også har skrevet står jeg alene om det her, da faderen ikke ønsker at være en del af det

bleb dog lidt overrasket og chokeret da der så var to små fine bobler inde i maven Ja jeg venter så tvillinger. De var begge 5 mm og med fine hjerteblink. Lægger billeder op på min profil senere Sikke en dag

Stort tillykke. Hvor fantastisk! Er selv tvillinge gravid (17+3 idag) og husker også min 1 scanning... Hjerteblinks scanning i uge 7 da vi har været i behandling... Havde fået sat 2 æg op så vi vidste godt at chancen/risikoen kunne være tvillinger.... Da han scanner mig siger han (der er kun en skærm så jeg kan intet se...) "der ligger 1 her og der er fint hjerteblink...  Og så er der en mere her... Der er også fint hjerteblink..." Kan huske jeg begynder at tude af glæde og snøfte "er det rigtigt... Er der virkelig 2?!)" de scanner og måler osv og så bliver han stille... "Der er altså 1 mere... Du venter trillinger"!! 

Der var jeg i chok!! Så kan snildt sætte mig ind i din reaktion... Det ene foster gik dog til i uge 8, men de to tilbage har det umiddelbart godt...  Det er SINDSYGT at skulle vænne sig til at man venter tvillinger, syns jeg... Jeg har stadig ikke fattet det helt endnu... Måske fordi det har taget os 10 år at opnå graviditet... 

Men altså... Ville bare ønske kæmpe tillykke.. Det skal du nok klare... Det lyder til at du har et godt netværk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Chellie

Hahaha..! Hvor fint med to, tillykke!  Det må være vildt overvældende at tænke på..!

Anmeld Citér

16. juli 2015

StephanieNajim

Trine91 skriver:

Ja helt sikkert. Jeg er under uddannelse og har 4 mdr tilbage når jeg har termin. Min mor håber sådan jeg kan få gjort uddannelsen færdigt så jeg ikke skal vente et år. Og hvis det kun er eksaminer og de to små er rimelig nemme er det jo ikke umuligt. Men satser ikke på noget. Min mor og far bor 6 km fra mig så de vil helt sikkert bli en kæmpe hjælp

puha det jeg glad for

Ja det kan jeg godt forstå, det ville da også være skønt hvis du kan få gjort din uddannelse hurtigt færdig.  Det er måske også lidt nemmere når de er så små, i forhold til at skulle starte igen når børnene er 1 år, mine drenge er begyndt at gå og er overalt, så man har virkelig hænderne fulde hele tiden, kan slet ikke forestille mig hvordan det skal gå når jeg starter i skole igen 

Anmeld Citér

17. juli 2015

Trine91

StephanieNajim skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, det ville da også være skønt hvis du kan få gjort din uddannelse hurtigt færdig.  Det er måske også lidt nemmere når de er så små, i forhold til at skulle starte igen når børnene er 1 år, mine drenge er begyndt at gå og er overalt, så man har virkelig hænderne fulde hele tiden, kan slet ikke forestille mig hvordan det skal gå når jeg starter i skole igen 

Ja det ku være rigtig dejligt nu må vi se. I første omgang har jeg lige 6 mdrs praktik jeg skal ha overstået. Og med den kvalme og sådan jeg har allerede nu virker det faktisk uoverskueligt  Men jeg krydser fingre for at det hele nok skal gå...

Anmeld Citér

17. juli 2015

StephanieNajim

Trine91 skriver:

Ja det ku være rigtig dejligt nu må vi se. I første omgang har jeg lige 6 mdrs praktik jeg skal ha overstået. Og med den kvalme og sådan jeg har allerede nu virker det faktisk uoverskueligt  Men jeg krydser fingre for at det hele nok skal gå...

Ååh ja, når man har kvalme kan selv de mindste ting virke helt uoverskuelige, men det klarer du selvfølgelig!  

Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke med det hele  Og du er altid velkommen til at skrive privat til mig hvis du har nogle spørgsmål, eller du bare har lyst til at skrive med en anden tvillinge mor 

Anmeld Citér

17. juli 2015

Trine91

StephanieNajim skriver:

Ååh ja, når man har kvalme kan selv de mindste ting virke helt uoverskuelige, men det klarer du selvfølgelig!  

Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke med det hele  Og du er altid velkommen til at skrive privat til mig hvis du har nogle spørgsmål, eller du bare har lyst til at skrive med en anden tvillinge mor 

Er helt sikker på jeg nok skal komme til at skrive til dig Hehe. Har jo aldrig prøvet det her før Krydser bare fingre for at graviditeten kommer til at gå rimelig okay 

Anmeld Citér

17. juli 2015

StephanieNajim

Trine91 skriver:

Er helt sikker på jeg nok skal komme til at skrive til dig Hehe. Har jo aldrig prøvet det her før Krydser bare fingre for at graviditeten kommer til at gå rimelig okay 

Det skal du endelig gøre! Jeg krydser fingre, men er sikker på det nok skal gå helt fint, bare husk at nyd graviditeten, det er så hurtigt overstået ♡ 

Anmeld Citér

17. juli 2015

Trine91

StephanieNajim skriver:

Det skal du endelig gøre! Jeg krydser fingre, men er sikker på det nok skal gå helt fint, bare husk at nyd graviditeten, det er så hurtigt overstået ♡ 

Synes bestemt allerede nu jeg er begyndt at gi mig selv lov til at nyde det mere og ja tvivler ikke på et tiden går super hurtigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.