Overraskende tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
27 svar
37 synes godt om
16. juli 2015

Trine91

Jeg lovede at skrive når jeg havde været til tryghedsscanning idag. Scanningen gik rigtig fint og blev super overrasket over hvor "meget" jeg egentlig kunne se

som jeg også har skrevet står jeg alene om det her, da faderen ikke ønsker at være en del af det

bleb dog lidt overrasket og chokeret da der så var to små fine bobler inde i maven Ja jeg venter så tvillinger. De var begge 5 mm og med fine hjerteblink. Lægger billeder op på min profil senere Sikke en dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Mor1986

Trine91 skriver:

Jeg lovede at skrive når jeg havde været til tryghedsscanning idag. Scanningen gik rigtig fint og blev super overrasket over hvor "meget" jeg egentlig kunne se

som jeg også har skrevet står jeg alene om det her, da faderen ikke ønsker at være en del af det

bleb dog lidt overrasket og chokeret da der så var to små fine bobler inde i maven Ja jeg venter så tvillinger. De var begge 5 mm og med fine hjerteblink. Lægger billeder op på min profil senere Sikke en dag

Wow hold da op. Det skal du nok klar. Stort tillykke med det 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Camilla19

Trine91 skriver:

Wow og kæmpe tillykke ! :-) 

jeg er selv alene og har været det siden jeg var 6 uger henne ( har termin om 4 uger ) 

du skal være velkommen til at skrive :-)

Anmeld Citér

16. juli 2015

Nicolinesommer

Wow! STORT tillykke! Sikke en sej kvinde du er

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

Camilla19 skriver:

Wow og kæmpe tillykke ! :-) 

jeg er selv alene og har været det siden jeg var 6 uger henne ( har termin om 4 uger ) 

du skal være velkommen til at skrive :-)

Ja altså nu havde jeg li indfundet mig med at jeg skulle være alenemor. Men at det sku være til to havde jeg ikk li regnet med Men ja det klarer jeg da har en skøn familie til hjælp osv

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

Nicolinesommer skriver:

Wow! STORT tillykke! Sikke en sej kvinde du er

Tak Det blir spændende. Er så kun 6+1 dag henne

Anmeld Citér

16. juli 2015

God-mor

Trine91 skriver:

Kæmpe stort tillykke, det skal du nok klare  

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

God-mor skriver:

Kæmpe stort tillykke, det skal du nok klare  

Ja da Men blev da lidt overrasket 

Anmeld Citér

16. juli 2015

God-mor

Trine91 skriver:

Ja da Men blev da lidt overrasket 

Ja tror også jeg var blevet paf hvis det var mig der fik den besked, men det bliver da vildt spændende 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

God-mor skriver:

Ja tror også jeg var blevet paf hvis det var mig der fik den besked, men det bliver da vildt spændende 

Ja bliver da sjovt at følge de små blopper inde i maven og så når de kommer ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.