Overraskende tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2015

Sophia'smor

Trine91 skriver:

Jeg lovede at skrive når jeg havde været til tryghedsscanning idag. Scanningen gik rigtig fint og blev super overrasket over hvor "meget" jeg egentlig kunne se

som jeg også har skrevet står jeg alene om det her, da faderen ikke ønsker at være en del af det

bleb dog lidt overrasket og chokeret da der så var to små fine bobler inde i maven Ja jeg venter så tvillinger. De var begge 5 mm og med fine hjerteblink. Lægger billeder op på min profil senere Sikke en dag

Ej hvor godt. Stort tillykke.

hvad måtte du slippe for den scanning? og hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Trine91

Sophia'smor skriver:

Ej hvor godt. Stort tillykke.

hvad måtte du slippe for den scanning? og hvor langt er du henne?

Jeg gav 400 kr for den og jeg er 6+1 uger henne 

Anmeld Citér

16. juli 2015

StephanieNajim

Stort tillykke! Jeg har selv tvillinger, det er virkelig fantastisk ♡ 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

StephanieNajim skriver:

Stort tillykke! Jeg har selv tvillinger, det er virkelig fantastisk ♡ 

Puha sys det er lidt a en mundfuld Hehe

Anmeld Citér

16. juli 2015

StephanieNajim

Trine91 skriver:

Puha sys det er lidt a en mundfuld Hehe

Ja det er det også, jeg kan huske at jeg slet ikke vidste hvordan jeg skulle reagere i starten, men der er så mange ting at glæde sig til! Jeg føler mig så heldig, fordi jeg fik lov til at få 2 på en gang.

Mine drenge er lige blevet 1 år og jeg vil være ærlig overfor dig og sige at nogle dage er det rigtig hårdt, men der er så mange positive ting som opvejer det, jeg ville med glæde have tvillinger igen  

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

StephanieNajim skriver:

Ja det er det også, jeg kan huske at jeg slet ikke vidste hvordan jeg skulle reagere i starten, men der er så mange ting at glæde sig til! Jeg føler mig så heldig, fordi jeg fik lov til at få 2 på en gang.

Mine drenge er lige blevet 1 år og jeg vil være ærlig overfor dig og sige at nogle dage er det rigtig hårdt, men der er så mange positive ting som opvejer det, jeg ville med glæde have tvillinger igen  

Ja jeg er stadig lidt i chok tror jeg Men det hele skal jo nok gå. Var du også alene om tvillingerne? Og hvor hurtigt kan det ses når man venter tvillinger? Jeg er meget høj og slank

Anmeld Citér

16. juli 2015

StephanieNajim

Trine91 skriver:

Ja jeg er stadig lidt i chok tror jeg Men det hele skal jo nok gå. Var du også alene om tvillingerne? Og hvor hurtigt kan det ses når man venter tvillinger? Jeg er meget høj og slank

Det kan jeg godt forstå  

Nej jeg er ikke alene, men det har tit føltes sådan, jeg har været meget alene med børnene (vi har også en datter som snart bliver 4), fordi min mand havde et år tilbage af sit studie da drengene blev født, så han har brugt rigtig meget tid på sin skole, nu er han heldigvis færdig 

Med hensyn til størrelsen på maven er det meget forskelligt, der var ingen der troede på at jeg ventede tvillinger, jeg er lille og slank. Prøv at søg på tråde med tvillingemaver herinde, det brugte jeg meget tid på under min graviditet haha, så kan du se at det er meget forskelligt 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

StephanieNajim skriver:

Det kan jeg godt forstå  

Nej jeg er ikke alene, men det har tit føltes sådan, jeg har været meget alene med børnene (vi har også en datter som snart bliver 4), fordi min mand havde et år tilbage af sit studie da drengene blev født, så han har brugt rigtig meget tid på sin skole, nu er han heldigvis færdig 

Med hensyn til størrelsen på maven er det meget forskelligt, der var ingen der troede på at jeg ventede tvillinger, jeg er lille og slank. Prøv at søg på tråde med tvillingemaver herinde, det brugte jeg meget tid på under min graviditet haha, så kan du se at det er meget forskelligt 

Okay det vil jeg prøve. min mor har vidst jeg var gravid i halvanden uge men min far har først fået det at vide idag. Og så fik de jo den lille detalje med at de skal være mormor og morfar til to. De synes det er meget spændende og glæder sig. Det er deres første børnebørn håber dog ikke jeg kommer til at ligne en kæmpe hval i uge 20 eller sådan noget

Anmeld Citér

16. juli 2015

StephanieNajim

Trine91 skriver:

Okay det vil jeg prøve. min mor har vidst jeg var gravid i halvanden uge men min far har først fået det at vide idag. Og så fik de jo den lille detalje med at de skal være mormor og morfar til to. De synes det er meget spændende og glæder sig. Det er deres første børnebørn håber dog ikke jeg kommer til at ligne en kæmpe hval i uge 20 eller sådan noget

Årh de første børnebørn og så er det endda tvillinger, kan godt forstå de glæder sig Men så kan du forhåbentlig hente noget hjælp der hvis det bliver for meget, nu du er helt alene om dem 

Jeg tænkte også meget over det med størrelsen og jeg troede virkelig at alle der blev gravide med tvillinger bare blev kæmpe store, men bare rolig, det behøver man altså ikke at blive, og du siger du er slank i forvejen så jeg er sikker på det nok skal gå fint 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Trine91

StephanieNajim skriver:

Årh de første børnebørn og så er det endda tvillinger, kan godt forstå de glæder sig Men så kan du forhåbentlig hente noget hjælp der hvis det bliver for meget, nu du er helt alene om dem 

Jeg tænkte også meget over det med størrelsen og jeg troede virkelig at alle der blev gravide med tvillinger bare blev kæmpe store, men bare rolig, det behøver man altså ikke at blive, og du siger du er slank i forvejen så jeg er sikker på det nok skal gå fint 

Ja helt sikkert. Jeg er under uddannelse og har 4 mdr tilbage når jeg har termin. Min mor håber sådan jeg kan få gjort uddannelsen færdigt så jeg ikke skal vente et år. Og hvis det kun er eksaminer og de to små er rimelig nemme er det jo ikke umuligt. Men satser ikke på noget. Min mor og far bor 6 km fra mig så de vil helt sikkert bli en kæmpe hjælp

puha det jeg glad for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.