Ønsker til barnedåb ???????!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

nej, det er også bare fyld... :0)

Det var ikke ment devaluerende, jeg håber ikke at det blev forstået sådan, søde Karina. Ellers undskylder jeg altså................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

anna-jonas

michella80 skriver:

Jeg kom til at tænke på at da jeg skulle finde på ønsker bladrede jeg simpelthen Ønskebørns og Babysams kataloger igennem. Så fandt jeg da lige noget der. Du kunne også prøve at kigge på babysider på nettet.

Må i gang........................puhhhh...........

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Måske kan du få nogle ideer fra den her siden.... Jeg elsker den peronlige godnat historie.

https://relay.ditonlinebetalingssystem.dk/relay/re lay.cgi/sjovbog.dk/xp/index.php?bid=

MEn ellers:
forsølvning af første sut
smykkeskrin
sølv kop
smykker
sølv tallerken

Personlig godnatbog.....................den tror jeg sgu' lige vi selv giver hende.

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Personlig godnatbog.....................den tror jeg sgu' lige vi selv giver hende.

Ja den er nemlig så skøn I like

Malucca fik af sine små kusiner...

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Det var ikke ment devaluerende, jeg håber ikke at det blev forstået sådan, søde Karina. Ellers undskylder jeg altså................

overhovedet ikke søde... men jeg kan godt se at søde Ida nok hellere vil trille på en bold eller et bræt end hun vil kigge på sølvting :0)

Anmeld

15. september 2009

grinbidderen

Kristinewl skriver:

Jeg tænker lige på møbler til hendes værelse og penge til fotografering

sjovt du skriver det med fotografering for det har vi nemlig ønskede os til valdemars 1 årige fødselsdag et gavekort til en fotograf ...... og få taget super gode billeder af jeres skønne datter/børn..

Anmeld

16. september 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Ej for helvede det har jeg da SLET ikke tænkt på... Vi holder barnedåb d. 4/10... Plejer man som forældre også at købe en gave? HI hi

Anmeld

16. september 2009

anna-jonas

michella80 skriver:

Ej for helvede det har jeg da SLET ikke tænkt på... Vi holder barnedåb d. 4/10... Plejer man som forældre også at købe en gave? HI hi

Det har vi nu ikke gjort med de 2 andre.................men lille Ida er speciel. Og så vil jeg gerne selv lave sådan en bog................så den handler om hende og hendes familie.

Anmeld

16. september 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Det har vi nu ikke gjort med de 2 andre.................men lille Ida er speciel. Og så vil jeg gerne selv lave sådan en bog................så den handler om hende og hendes familie.

Okay... Jeg blev lige sådan lidt: EJ hvor dårligt at vi ikke har tænkt på det  Ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.