Ønsker til barnedåb ???????!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. september 2009

anna-jonas

Altså............................nu skal Ida jo så endelig døbes d. 27 sep., og i den anledning har gæsterne efterlyst en ønskeliste. Men da Ida er 3 barn, har vi jo alt det grej man behøver og lidt til. Vi aner simpelthen ikke hvad vi skal ønske os.........................................HJÆLP!!!!

Det vi er nået frem til er:
- Trip-trap stol med hynde.
- Autostol 9-15 kg.
- Penge til ovenstående.
- Børnebøger.
- Sansegynge.

Der kommer over 30 mennesker, så vi skal finde på nogle flere ønsker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Altså............................nu skal Ida jo så endelig døbes d. 27 sep., og i den anledning har gæsterne efterlyst en ønskeliste. Men da Ida er 3 barn, har vi jo alt det grej man behøver og lidt til. Vi aner simpelthen ikke hvad vi skal ønske os.........................................HJÆLP!!!!

- Autostol 9-15 kg.
- Penge til ovenstående.
- Børnebøger.
- Sansegynge.

Hvad med nogle gavekort? Kunne også være en ide.

Tøj til når hun er lidt større (hvis du ikke helst selv vil købe tøj ligesom mig) Eller igen et gavekort til en baby/børne tøjbutik du handler meget i.

Bestik der er hendes eget, smykker, juniordyne?
Noget speciel legetøj som i ikke har fra de andre af.

Hvis folk har nogle gode billeder af hende som de så får i ramme eller sådan til jer. Behøves jo ikke være så "normalt" det i ønsker jer.

Vi blandende en del da Emil skulle døbes så der også var ønsker som folk der ikke havde råd til gave ligesom kunne være med på.

Hvis man nu f.eks kun kan give for 100kr så vil man hellere købe en lille ting en komme med en kort hvor der ligger 100kr i.

Anmeld

15. september 2009

oo

Jeg gav Carla en hoppehest i dåbsgave...den styrker ryggen osv, alt muligt fancy, som Ditte havde styr på , men anyways den var et hit da hun blev lidt stivere i kroppen og nu er dne et hit igen fordi hun kan nå jorden og kan hoppe henad gulvet

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

Jeg gav Carla en hoppehest i dåbsgave...den styrker ryggen osv, alt muligt fancy, som Ditte havde styr på , men anyways den var et hit da hun blev lidt stivere i kroppen og nu er dne et hit igen fordi hun kan nå jorden og kan hoppe henad gulvet

Jeg lyver ikke når jeg siger at vi har ALT!!!.............inkl. en hoppehest, 3 scootere, 2 dukkevogne, 1 trehjuler, en gå-vogn, 2 babygynger og, og, og.................det er fandme pinligt.

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Hvad med nogle gavekort? Kunne også være en ide.

Tøj til når hun er lidt større (hvis du ikke helst selv vil købe tøj ligesom mig) Eller igen et gavekort til en baby/børne tøjbutik du handler meget i.

Bestik der er hendes eget, smykker, juniordyne?
Noget speciel legetøj som i ikke har fra de andre af.

Hvis folk har nogle gode billeder af hende som de så får i ramme eller sådan til jer. Behøves jo ikke være så "normalt" det i ønsker jer.

Vi blandende en del da Emil skulle døbes så der også var ønsker som folk der ikke havde råd til gave ligesom kunne være med på.

Hvis man nu f.eks kun kan give for 100kr så vil man hellere købe en lille ting en komme med en kort hvor der ligger 100kr i.

Jo, bestik har vi også ønsket os.

Anmeld

15. september 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Jeg lyver ikke når jeg siger at vi har ALT!!!.............inkl. en hoppehest, 3 scootere, 2 dukkevogne, 1 trehjuler, en gå-vogn, 2 babygynger og, og, og.................det er fandme pinligt.

oh ja...så kan jeg godt se, det blir lidt...træls. hvad så med årskort til zoo eller andre gode steder??

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Go' ide.......................oplevelser for hele familien.

Anmeld

15. september 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Go' ide.......................oplevelser for hele familien.

lige præcis - og efter hvad I har været og er igennem med lille Ida, så kunne I nok godt bruge noget rigtig positivt familietid

Anmeld

15. september 2009

KWL

Anna-jonas skriver:

- Autostol 9-15 kg.
- Penge til ovenstående.
- Børnebøger.
- Sansegynge.

Jeg tænker lige på møbler til hendes værelse og penge til fotografering

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

- Autostol 9-15 kg.
- Penge til ovenstående.
- Børnebøger.
- Sansegynge.

nu er jeg sådan en pynte-ting-fanatiker... hvad med æsker til første tand og første hårlok (fra guldsmed), dåbsrulle eller Kaj & Andrea sparebøsser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.