Ønsker til barnedåb ???????!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Barbamama

Ja jeg ville også sige gavekort. Eller penge. Altså de kan jo bruges på tøj til hende... Du kan måske ønske dig noget musik? En sansegynge? massage-kugler... ? En gymnastikbold (en af de der store der kan pustes op og bruges til fitness eller leg) Et rullebræt. (de er bare sjove at lege med)... Hmmm. Ved ikke om du synes det er gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

anna-jonas

Kristinewl skriver:

Jeg tænker lige på møbler til hendes værelse og penge til fotografering

Fotografering....................super ide. Skriver det straks på listen.

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

michella80 skriver:

Ja jeg ville også sige gavekort. Eller penge. Altså de kan jo bruges på tøj til hende... Du kan måske ønske dig noget musik? En sansegynge? massage-kugler... ? En gymnastikbold (en af de der store der kan pustes op og bruges til fitness eller leg) Et rullebræt. (de er bare sjove at lege med)... Hmmm. Ved ikke om du synes det er gode forslag

Rullebrættet er noteret på listen.................tak.

Anmeld

15. september 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Rullebrættet er noteret på listen.................tak.

Hi hi det var så lidt

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

nu er jeg sådan en pynte-ting-fanatiker... hvad med æsker til første tand og første hårlok (fra guldsmed), dåbsrulle eller Kaj & Andrea sparebøsser?

Får en dåbsrulle af min far og konen........................er eller ikke til pynteting.

Anmeld

15. september 2009

Barbamama

Jeg kom til at tænke på at da jeg skulle finde på ønsker bladrede jeg simpelthen Ønskebørns og Babysams kataloger igennem. Så fandt jeg da lige noget der. Du kunne også prøve at kigge på babysider på nettet.

Anmeld

15. september 2009

Klumpe-dumpe

Måske kan du få nogle ideer fra den her siden.... Jeg elsker den peronlige godnat historie.

https://relay.ditonlinebetalingssystem.dk/relay/re lay.cgi/sjovbog.dk/xp/index.php?bid=

MEn ellers:
forsølvning af første sut
smykkeskrin
sølv kop
smykker
sølv tallerken

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Får en dåbsrulle af min far og konen........................er eller ikke til pynteting.

nej, det er også bare fyld... :0)

Anmeld

15. september 2009

KWL

Anna-jonas skriver:

Altså............................nu skal Ida jo så endelig døbes d. 27 sep., og i den anledning har gæsterne efterlyst en ønskeliste. Men da Ida er 3 barn, har vi jo alt det grej man behøver og lidt til. Vi aner simpelthen ikke hvad vi skal ønske os.........................................HJÆLP!!!!

Det vi er nået frem til er:
- Trip-trap stol med hynde.
- Autostol 9-15 kg.
- Penge til ovenstående.
- Børnebøger.
- Sansegynge.

Der kommer over 30 mennesker, så vi skal finde på nogle flere ønsker.

Hvad med bestik - så hun har sit eget. Det er jo rart og hyggeligt at kunne tage med sig når man flytter hjemmefra.

Anmeld

15. september 2009

Karo

Hvad med noget mere personligt som Ida kan have som et minde på dagen når hun bliver stører?

Marcus fik et sølvfalg med navn og dåbsdato indgraveret, som vi hiver frem på hans fødselsdag, han fik også en sølv kop med navn og dåbsdato indgraveret. Og når nu det er en pige så kan man vel også ønske sig smykker til hende.

Ellers har jeg ikke rigtigt nogle ideer......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.