Ville du anbefale Lille Kbher drop in?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2015

Hectar

De er super søde derinde, så tag du roligt afsted.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Os&lilledig skriver:

1: vi sad 25 minutter og ventede uden at møde så meget som en jordmoder eller sekretær.. Vi vidste slet ikke om der var nogen.

2: vi var til køns scanning. Hun brugte alle 15 minutter på at måle hoved og sige at han var alt for lille.. Hun viste os intet.. Hverken hænder, ansigt, underliv eller noget. Til sidst slukkede hun skærmen og sagde "det er en dreng".. Uden at vise os noget..

3: vi fik jordens dårligste billeder, af hans mave og hoved.. 

Vi fik slet ikke en oplevelse ud af det. Vi fik derfra med følelsen af "hvad fik vi af af de 500 kr".. Så gik vi ned til lille Kbh og fik en dejlig scanning med masser af grin og smil og en baby i normal størrelse 

Øv for en oplevelse hvem blev i scannet af?

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym

Min oplevelse der fra er blandet. 

1 barn, kønsscanning gik virkelig godt, de var søde og kompetente 

2 barn, tryghedsscaning, gik fint, meget stille dame der virkede ret irritereret  

kønscannig, han ville ikke vise hvad det var og hun havde så travlt med at fortælle mig (og scanne resten af min livmoder) hvor deform min livmoder var, den var bagover bøjet og havde en grim bue i højre side (og ja hun sagde var grim )  og det var flot jeg var blevet gravid og om jeg havde gjort mange tanker om fødsel, for det var tilsyneladende umuligt at føde selv eller?! 

Til sidst sagde hun, den vil ikke vise kom igen i morgen eller senere, øhm ja okay. 

Kom igen dagen efter, der var det en anden, 5 min efter fandt jeg ud af det var en dreng og det var en god oplevelse  

Anmeld Citér

15. juli 2015

Os&lilledig

SDD skriver:

Øv for en oplevelse hvem blev i scannet af?

Ingen anelse.. En ældre dame. Hun snakkede slet ikke til os eller præsenterede sig.. Hun bad mig kun ligge mig, og derefter sagde han var for lille og tilsidst at han var en dreng 

Anmeld Citér

15. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg er ret sikker på, at klinikken blev solgt i 2014, og det nu er uddannede sonografer. Tidligere var de ikke uddannet.

Anmeld Citér

15. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Os&lilledig skriver:

Ingen anelse.. En ældre dame. Hun snakkede slet ikke til os eller præsenterede sig.. Hun bad mig kun ligge mig, og derefter sagde han var for lille og tilsidst at han var en dreng 

Øv det lyder ikke godt 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym

Os&lilledig skriver:

1: vi sad 25 minutter og ventede uden at møde så meget som en jordmoder eller sekretær.. Vi vidste slet ikke om der var nogen.

2: vi var til køns scanning. Hun brugte alle 15 minutter på at måle hoved og sige at han var alt for lille.. Hun viste os intet.. Hverken hænder, ansigt, underliv eller noget. Til sidst slukkede hun skærmen og sagde "det er en dreng".. Uden at vise os noget..

3: vi fik jordens dårligste billeder, af hans mave og hoved.. 

Vi fik slet ikke en oplevelse ud af det. Vi fik derfra med følelsen af "hvad fik vi af af de 500 kr".. Så gik vi ned til lille Kbh og fik en dejlig scanning med masser af grin og smil og en baby i normal størrelse 

Øv, det er der godt nok ikke meget sjov ved..! Hvor længe siden er det? Hvis de har fået nye ejere i mellemtiden, som en anden skrev, kan man jo håbe at de nye også er dygtigere til at håndtere deres kunder, og giver dem en god oplevelse ..  Det kan ikke have været specielt sjovt at ligge der, som du beskriver..! 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Os&lilledig

Øv, det er der godt nok ikke meget sjov ved..! Hvor længe siden er det? Hvis de har fået nye ejere i mellemtiden, som en anden skrev, kan man jo håbe at de nye også er dygtigere til at håndtere deres kunder, og giver dem en god oplevelse ..  Det kan ikke have været specielt sjovt at ligge der, som du beskriver..! 

Vi har været der for 5 uger siden.. Altså på scannings klinikken..  

Tror det er lille Kbh hun mente havde skiftet ejer.. De havde nemlig  engang nogle ikke uddannet til at scanne.. Men nu er der kun uddannede og en SUPER DYGTIG gynækolog/sonograf der ejer det

Anmeld Citér

15. juli 2015

Sprit25

Hvordan gik det

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym trådstarter

Hvordan gik det

Det gik rigtig godt, og fik hvad eg havde forventede af en drop-in til 300 kr. Gik derfra med 3 billeder,, 2 alm sort/hvis og et 3D, video af hjertelyden samt billederne på dvd også. 

Det tog omkring de 5-10 min som der står beskrevet, og oplevede personalet som søde og imødekommende. :-) 

Hende som scannede mig, var jordemoder og jeg så mindst en anden jordemoder derinde også. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.