Ville du anbefale Lille Kbher drop in?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
29 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2015

Anonym trådstarter

Min graviditet er ikke offentlig endnu, så forholder mig lige anonym lidt endnu herinde. 

Jeg skal afsted i morgen til en tidlig scanning, og havde oprigtig bestilt tid i Jordemoderhuset på Stenosgade, Kbh V, men de ringede desværre tidligere idag, og aflyste min tid pga sygdom. Jeg havde glædet mig helt vildt, og vil nu alligevel gerne afsted! 

Eneste sted som jeg dog kan Google mig frem til, som har tid er drop in scanning hos Lille Kbher på Puggardsgade. Er der nogle som kan anbefale det? Eller har erfaringer derfra de vil dele? 

Hvis ikke, er der så nogle andre steder du ville anbefale i København? 

Jeg går hverken udfra, eller regner med, den store tur, da det kun koster 300 kr. og har en varighed på 5-10 min. Men jeg vil egentlig også bare gerne se om der er liv, en eller to, samt hvor langt jeg er henne. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Min graviditet er ikke offentlig endnu, så forholder mig lige anonym lidt endnu herinde. 

Jeg skal afsted i morgen til en tidlig scanning, og havde oprigtig bestilt tid i Jordemoderhuset på Stenosgade, Kbh V, men de ringede desværre tidligere idag, og aflyste min tid pga sygdom. Jeg havde glædet mig helt vildt, og vil nu alligevel gerne afsted! 

Eneste sted som jeg dog kan Google mig frem til, som har tid er drop in scanning hos Lille Kbher på Puggardsgade. Er der nogle som kan anbefale det? Eller har erfaringer derfra de vil dele? 

Jeg går hverken udfra, eller regner med, den store tur, da det kun koster 300 kr. og har en varighed på 5-10 min. Men jeg vil egentlig også bare gerne se om der er liv, en eller to, samt hvor langt jeg er henne. :-) 

Jeg har gode erfaringer. De er super søde og forklare hvad vi ser på skærmen og tager sig god tid. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg har været der 7 gange. Vi ELSKER DEM! De forklare så meget, roser baby, viser og lytter. Fantastisk service og glade jordmødre har også prøvet scannings klinikken på strøget, det brød vi os absolut ikke om  

Anmeld Citér

14. juli 2015

Fine_007

Jeg kan godt anbefale et drop-in besøg hos Lille kbh'er - vores oplevelse var, at de er professionelle og meget søde. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Håber at du vil give en update på dit besøg, hvis du skal af sted!  

Skal nemlig selv derind på mandag! 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg har gode erfaringer. De er super søde og forklare hvad vi ser på skærmen og tager sig god tid. 

Det er jeg glad for at høre, blev bare så usikker da jeg læste nogle sure anmeldelser på nettet hvori der blev skrevet de var ukompetente fordi de ikke var uddannet sonografer. Tak :-)

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Håber at du vil give en update på dit besøg, hvis du skal af sted!  

Skal nemlig selv derind på mandag! 

Det skal jeg nok!

Min mand og jeg drager derind i morgen eftermiddag, så kommer jeg med en update 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg har været der 7 gange. Vi ELSKER DEM! De forklare så meget, roser baby, viser og lytter. Fantastisk service og glade jordmødre har også prøvet scannings klinikken på strøget, det brød vi os absolut ikke om  

Ååh det gør mig rolig, og endnu mere sikker på jeg skal afsted i morgen. Havde bare læst nogle lidt sure og uheldige anmeldelse af stedet, som gjorde mig enormt i tvivl. 

Jeg tager derind i morgen, med håb om det bedste :-) 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Fine_007 skriver:

Jeg kan godt anbefale et drop-in besøg hos Lille kbh'er - vores oplevelse var, at de er professionelle og meget søde. 

Det er jeg glad for at høre, nu glæder jeg mig endnu mere! :-) tak for råd

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det skal jeg nok!

Min mand og jeg drager derind i morgen eftermiddag, så kommer jeg med en update 

Det vil jeg glæde mig til! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.