Ville du anbefale Lille Kbher drop in?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2015

God-mor

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at høre, blev bare så usikker da jeg læste nogle sure anmeldelser på nettet hvori der blev skrevet de var ukompetente fordi de ikke var uddannet sonografer. Tak :-)

Jeg har intet dårligt at sige og de har jordemødre ansat som er kompetente. Tror på du får en god oplevelse :-) God tur og giv en Update

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg har intet dårligt at sige og de har jordemødre ansat som er kompetente. Tror på du får en god oplevelse :-) God tur og giv en Update

Det skal jeg nok 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Os&lilledig

Ååh det gør mig rolig, og endnu mere sikker på jeg skal afsted i morgen. Havde bare læst nogle lidt sure og uheldige anmeldelse af stedet, som gjorde mig enormt i tvivl. 

Jeg tager derind i morgen, med håb om det bedste :-) 

Vi mistede en lille en, i januar. En lang og smertefuld process! Vi har derfor været fuldt på sygehuset ekstra i denne gravidtet her, og alle de andre scanninger købte vi selv. Vi prøvede mange klinikker men kom altid tilbage til lille Kbh, fordi de netop gav os så meget ro og tryghed. Snakkede med os om følelser og angst. Nussede min mave og gav os en masse billeder og grinede af ham og kaldte ham for fjolde Frans og sådan, når han lå og lavede løjer på skærmen. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg vil også anbefale dem. Har næsten kun haft gode oplevelser med dem. Jeg blødte en del i starten af min graviditet, og vi betalte os derfor til en masse ekstra tryghedsscanninger. Jeg var simpelthen så nervøs. 

Den eneste mindre gode oplevelse jeg har haft derinde, var til vores sidste tryghedsscanning, hvor det var en medicinstuderende, der skulle scanne.  Ved hende kunne man godt mærke, at hun ikke var jordemor for hun havde slet ikke den samme forståelse for situationen. Hun scannede bare i tavshed og målte hvad der skulle måles. De plejer altid at sige som det første, at hjertet slår, for man ligger jo og holde vejret indtil man ved, at der er liv. Men det gjorde hende her slet ikke. Så jeg spurgte selv, og så sagde hun bare "nå ja, det  tænkte jeg slet ikke var relevant"?! 

Anmeld Citér

14. juli 2015

lillelille

Anonym skriver:

Min graviditet er ikke offentlig endnu, så forholder mig lige anonym lidt endnu herinde. 

Jeg skal afsted i morgen til en tidlig scanning, og havde oprigtig bestilt tid i Jordemoderhuset på Stenosgade, Kbh V, men de ringede desværre tidligere idag, og aflyste min tid pga sygdom. Jeg havde glædet mig helt vildt, og vil nu alligevel gerne afsted! 

Eneste sted som jeg dog kan Google mig frem til, som har tid er drop in scanning hos Lille Kbher på Puggardsgade. Er der nogle som kan anbefale det? Eller har erfaringer derfra de vil dele? 

Hvis ikke, er der så nogle andre steder du ville anbefale i København? 

Jeg går hverken udfra, eller regner med, den store tur, da det kun koster 300 kr. og har en varighed på 5-10 min. Men jeg vil egentlig også bare gerne se om der er liv, en eller to, samt hvor langt jeg er henne. :-) 

Jeg var der i går og er SÅ tilfreds med det Vi mødte en dejlig JM, fik 4 billeder (2 S/H og 1 3D), og en CD med 4 video klips og hel masse billeder Det var c.a. 15 minutter i alt

Anmeld Citér

14. juli 2015

Snoopy77

Har kun positivt at sige. Kom dog i god tid da køen kan være lang

Anmeld Citér

14. juli 2015

CLB

Anonym skriver:

Min graviditet er ikke offentlig endnu, så forholder mig lige anonym lidt endnu herinde. 

Jeg skal afsted i morgen til en tidlig scanning, og havde oprigtig bestilt tid i Jordemoderhuset på Stenosgade, Kbh V, men de ringede desværre tidligere idag, og aflyste min tid pga sygdom. Jeg havde glædet mig helt vildt, og vil nu alligevel gerne afsted! 

Eneste sted som jeg dog kan Google mig frem til, som har tid er drop in scanning hos Lille Kbher på Puggardsgade. Er der nogle som kan anbefale det? Eller har erfaringer derfra de vil dele? 

Jeg går hverken udfra, eller regner med, den store tur, da det kun koster 300 kr. og har en varighed på 5-10 min. Men jeg vil egentlig også bare gerne se om der er liv, en eller to, samt hvor langt jeg er henne. :-) 

Kan KUN anbefalde dem!!

Har været der en del gange, og de er altid så dygtige, søde og tålmodige!!

Har intet negativt at sige! 

Glæd dig!

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym

Os&lilledig skriver:

Jeg har været der 7 gange. Vi ELSKER DEM! De forklare så meget, roser baby, viser og lytter. Fantastisk service og glade jordmødre har også prøvet scannings klinikken på strøget, det brød vi os absolut ikke om  

Hvad oplevede du på scannings-klinikken, siden du skriver sådan?

jeg har en tid derinde næste uge, og valgte det ud fra de gode anmeldelser på trustpilot, men jeg vil da meget gerne lige høre, hvad jeg skal forvente ... 

Undskyld for off-topic.. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg kan med god samvittighed anbefale lille københavner. Jeg har godt nok ikke fået tidlig scanning. Men har fået en kønsscanning, en tryghedsscanning i forbindelse med klumpfod i uge 20 og to 3D scanninger (den ene en ny scanning fordi lillemanden ikke ville samarbejde) og har kun fået god service og synes det har været hver en krone værd. Fik dvd Skive med med en masse gode billeder og se målte hoved, lår og mave hver gang selvom de ikk behøvede. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hvad oplevede du på scannings-klinikken, siden du skriver sådan?

jeg har en tid derinde næste uge, og valgte det ud fra de gode anmeldelser på trustpilot, men jeg vil da meget gerne lige høre, hvad jeg skal forvente ... 

Undskyld for off-topic.. 

1: vi sad 25 minutter og ventede uden at møde så meget som en jordmoder eller sekretær.. Vi vidste slet ikke om der var nogen.

2: vi var til køns scanning. Hun brugte alle 15 minutter på at måle hoved og sige at han var alt for lille.. Hun viste os intet.. Hverken hænder, ansigt, underliv eller noget. Til sidst slukkede hun skærmen og sagde "det er en dreng".. Uden at vise os noget..

3: vi fik jordens dårligste billeder, af hans mave og hoved.. 

Vi fik slet ikke en oplevelse ud af det. Vi fik derfra med følelsen af "hvad fik vi af af de 500 kr".. Så gik vi ned til lille Kbh og fik en dejlig scanning med masser af grin og smil og en baby i normal størrelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.