Bikini til min udsatte lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvis ikke i finder en herinde, ville jeg, hvis jeg var dig, smutte i genbrug. De har helt sikkert noget i kan købe for ganske få penge 

Det havde jeg også overvejet ����

bestemt en mulighed 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Og at tilbyde at tage dem til mig, handler langt fra om økonomien. Hos mig er der omsorg og opmærksomhed. Her sørges der for at børn får børstet tænder, får rent tøj og får noget ordentligt, varieret kost. Så det var med dét udgangspunkt, jeg tilbød at de kunne være hos mig. Pt. Er alt andet end deres hjem, et bedre og sundere alternativ. 

Håber da bestemt ikke, du tror, jeg er ude på at snyde noget. Kan sagtens give mig til kende herinde - er fast bruger, men jeg havde ikke brug for at noget kunne føres tilbage og ramme børnene, da vi står overfor en retssag mod en forælder for vold. 

Håber jeg besvarede dit spørgsmål

Nej nej rolig nu. Det var slet ikke sådan det skulle lyde som om at jeg troede du vil snyde folk.  Det var som ment bare af ren nysgerrighed jeg spurgte intet andet. Mine bikinier er for store til hende. Så derfor kan jeg ikke tilbyde ellers ville jeg gerne 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nej nej rolig nu. Det var slet ikke sådan det skulle lyde som om at jeg troede du vil snyde folk.  Det var som ment bare af ren nysgerrighed jeg spurgte intet andet. Mine bikinier er for store til hende. Så derfor kan jeg ikke tilbyde ellers ville jeg gerne 

Også helt ok��☺️

Anmeld Citér

12. juli 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Jeg hR en lillesøster på 15 år, der pt lever i en familie der har fået en underretning, bla mig som afsender

nu kommer hun og mine 2 andre søskende på besøg, men hun har ingen bikini. Hun kan ikke passe den hun har og har sagt til moren at hun mangler. Men pengene prioriteres anderledes, og der er så meget svigt i den familie. Øv

mon nogen af jer har en bikini i str 75a I kan undvære eller sælge til meget billige penge? 

Håber på jeres hjælp. Tak

Jeg har fundet tre stykker, men ved ikke helt om det er a eller b, men dem kan i da bare få hvis det er? Så må i jo se om de passer, du kan bare skrive privat hvis du vil

Anmeld Citér

12. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg hR en lillesøster på 15 år, der pt lever i en familie der har fået en underretning, bla mig som afsender

nu kommer hun og mine 2 andre søskende på besøg, men hun har ingen bikini. Hun kan ikke passe den hun har og har sagt til moren at hun mangler. Men pengene prioriteres anderledes, og der er så meget svigt i den familie. Øv

mon nogen af jer har en bikini i str 75a I kan undvære eller sælge til meget billige penge? 

Håber på jeres hjælp. Tak

skal det være bikini?... for ellers har jeg en badedragt der bare ligger og ikke bliver brugt som hun gerne må få...

Anmeld Citér

13. juli 2015

Kvist

Anonym skriver:

På tirsdag

det må du neget gerne - tusind tak

Så kan jeg desværre ikke hjælpe, er først hjemme fra ferie på onsdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.