Bikini til min udsatte lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
25 svar
29 synes godt om
12. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg hR en lillesøster på 15 år, der pt lever i en familie der har fået en underretning, bla mig som afsender

nu kommer hun og mine 2 andre søskende på besøg, men hun har ingen bikini. Hun kan ikke passe den hun har og har sagt til moren at hun mangler. Men pengene prioriteres anderledes, og der er så meget svigt i den familie. Øv

mon nogen af jer har en bikini i str 75a I kan undvære eller sælge til meget billige penge? 

Håber på jeres hjælp. Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

Flomse

Jeg hR en lillesøster på 15 år, der pt lever i en familie der har fået en underretning, bla mig som afsender

nu kommer hun og mine 2 andre søskende på besøg, men hun har ingen bikini. Hun kan ikke passe den hun har og har sagt til moren at hun mangler. Men pengene prioriteres anderledes, og der er så meget svigt i den familie. Øv

mon nogen af jer har en bikini i str 75a I kan undvære eller sælge til meget billige penge? 

Hvor frygteligt ;-( 

Jeg har ikke nogen til salg, men hvis du sender dit nummer i privat besked, så vil jeg gerne sende et tilskud på 100 kr via mobilepay til pigen  

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Hvor frygteligt ;-( 

Jeg har ikke nogen til salg, men hvis du sender dit nummer i privat besked, så vil jeg gerne sende et tilskud på 100 kr via mobilepay til pigen  

Ej... Det kan jeg næsten ikke tage imod. Åh, vil bare så nødig være grisk.. Synes bare det er så synd. Børnene går i forkert tøj, short om vinteren og uldsokker om sommeren. 

Dårlig prrsonlig hygiejne og ingen der sørger for at der sker regelmæssige bad eller tandbørstning hver dag. Ja. Det er fandeme frygteligt, 

og og kommunen er nogle hængerøve her står man så som afsender på en solid og velbegrundet underretning og der sker bare intet. Så frustrerende

Anmeld Citér

12. juli 2015

Flomse

Anonym skriver:

Ej... Det kan jeg næsten ikke tage imod. Åh, vil bare så nødig være grisk.. Synes bare det er så synd. Børnene går i forkert tøj, short om vinteren og uldsokker om sommeren. 

Dårlig prrsonlig hygiejne og ingen der sørger for at der sker regelmæssige bad eller tandbørstning hver dag. Ja. Det er fandeme frygteligt, 

og og kommunen er nogle hængerøve her står man så som afsender på en solid og velbegrundet underretning og der sker bare intet. Så frustrerende

Jeg kan slet ikke klare at læse sådan noget, og vil derfor gerne hjælpe på den måde jeg kan

Og hvor er du bare en god søster, at du laver en underretning,  det må have været svært

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Jeg kan slet ikke klare at læse sådan noget, og vil derfor gerne hjælpe på den måde jeg kan

Og hvor er du bare en god søster, at du laver en underretning,  det må have været svært

Meget svært. Jeg har dermed mistet kontakten til min far og stedmor. Men jeg har 3 søskende, der bliver udsat for psykisk overbelastning i sådan en grad at det hæmmer den kognitive udvikling.. Det er så langt ude. Det hele er så langt ude. Vi blev lovet så meget da vi lavede indberetningen og der sker bare ikke en skid. Omsorgssvigten fortsætter og de børn har ikke en chance 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Jeg tilbød at have dem alle.- de er 3, men det er åbenbart ikke bare sådan at gøre

Anmeld Citér

12. juli 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Jeg kan kigge på det i aften når min datter sover eller hvis jeg får tid før

Anmeld Citér

12. juli 2015

Kvist

Anonym skriver:

Hvornår skal den bruges?? Har måske en til og ligge, kan dog ikke huske om den er røget ud da jeg aldrig brugte den..

Anmeld Citér

12. juli 2015

Liviana

Hvor i landet bor du? Jeg har en 75b, hun gerne må få. Det er selvfølgelig ikke helt den rigtige skålstørrelse, men det er sådan en med trekanter, så jeg tror umiddelbart ikke, at der er fare for, at hendes bryster "falder ud".

Anmeld Citér

12. juli 2015

Christine

Anonym skriver:

Hvornår skal i bruge den? Har vist flere ubrugte bikinier, men er ikke hjemme i disse dage.

Hvor er det trist at der ikke er bedre tilbud fra kommunen, det er netop en af grundene til at jeg er bund ærgerlig over at vi fik en borgerlig regering. Synes virkelig de udsatte i samfundet er blevet svigtet og bliver det fremover 

håber hun får nogle gode dage!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.