Bikini til min udsatte lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Hvornår skal den bruges?? Har måske en til og ligge, kan dog ikke huske om den er røget ud da jeg aldrig brugte den..

På tirsdag

det må du neget gerne - tusind tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

Diosa85

Har desværre ikke nogen hun kan få. ellers måtte hun gerne. 

Men af ren nysgerrighed tænker jeg bare. Når du som søster har tilbudt at tage alle 3 til dig. Så må du vel have ressourcer til det. Hvorfor køber du ikke bare en ny en til hende? 

Anmeld Citér

12. juli 2015

M &.I

Anonym skriver:

Jeg hR en lillesøster på 15 år, der pt lever i en familie der har fået en underretning, bla mig som afsender

nu kommer hun og mine 2 andre søskende på besøg, men hun har ingen bikini. Hun kan ikke passe den hun har og har sagt til moren at hun mangler. Men pengene prioriteres anderledes, og der er så meget svigt i den familie. Øv

mon nogen af jer har en bikini i str 75a I kan undvære eller sælge til meget billige penge? 

Håber på jeres hjælp. Tak

Kan du ikke prøve at købe en til hende??? 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Men af ren nysgerrighed tænker jeg bare. Når du som søster har tilbudt at tage alle 3 til dig. Så må du vel have ressourcer til det. Hvorfor køber du ikke bare en ny en til hende? 

Jeg tilbød at tage dem midlertidigt, indtil man fandt en permanent løsning. Det blev der takket nej til. Jeg kan bestemt godt købe en, men min økonomi er ikke til st forsørge min egen familie og mine søskende. Hvis man tager børn til sig - også selvom det er familie, giver kommunen fx tilskud til tøjindkøb, og hvis der så var en herinde, der havde en de alligevel skulle af med eller ønskede at sælge billigt, så var det jo en win win for alle parter

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Myprince skriver:

Kan du ikke prøve at købe en til hende??? 

Se svar længere nede

Anmeld Citér

12. juli 2015

M &.I

Anonym skriver:

Se svar længere nede

Men din søskende som er mindre år få børnepenge? 

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Og at tilbyde at tage dem til mig, handler langt fra om økonomien. Hos mig er der omsorg og opmærksomhed. Her sørges der for at børn får børstet tænder, får rent tøj og får noget ordentligt, varieret kost. Så det var med dét udgangspunkt, jeg tilbød at de kunne være hos mig. Pt. Er alt andet end deres hjem, et bedre og sundere alternativ. 

Håber da bestemt ikke, du tror, jeg er ude på at snyde noget. Kan sagtens give mig til kende herinde - er fast bruger, men jeg havde ikke brug for at noget kunne føres tilbage og ramme børnene, da vi står overfor en retssag mod en forælder for vold. 

Håber jeg besvarede dit spørgsmål

Anmeld Citér

12. juli 2015

Anonym trådstarter

Myprince skriver:

Men din søskende som er mindre år få børnepenge? 

Mine søskende har ALDRIG set skyggen af deres børnepenge. De er blevet brugt på alt andet. 

En underrretning er netop sendt afsted, fordi tingene ikke er, som de burde være i familien. Og nu står vi og skal i svømmehallen på tirsdag/onsdag eller til stranden hvis vejret tillader det, og der var ingen udsigt til, at der pludselig skete en ændring i familiens økonomi, så man kunne få overskud til at købe en bikini

Anmeld Citér

12. juli 2015

M &.I

Anonym skriver:

Mine søskende har ALDRIG set skyggen af deres børnepenge. De er blevet brugt på alt andet. 

En underrretning er netop sendt afsted, fordi tingene ikke er, som de burde være i familien. Og nu står vi og skal i svømmehallen på tirsdag/onsdag eller til stranden hvis vejret tillader det, og der var ingen udsigt til, at der pludselig skete en ændring i familiens økonomi, så man kunne få overskud til at købe en bikini

Øv 

Jeg havde bikini, min søster fik den i går som skulle bruges til ferie øv.  

Håber herind de har.  

Anmeld Citér

12. juli 2015

esioul

Anonym skriver:

Jeg hR en lillesøster på 15 år, der pt lever i en familie der har fået en underretning, bla mig som afsender

nu kommer hun og mine 2 andre søskende på besøg, men hun har ingen bikini. Hun kan ikke passe den hun har og har sagt til moren at hun mangler. Men pengene prioriteres anderledes, og der er så meget svigt i den familie. Øv

mon nogen af jer har en bikini i str 75a I kan undvære eller sælge til meget billige penge? 

Håber på jeres hjælp. Tak

Hvis ikke i finder en herinde, ville jeg, hvis jeg var dig, smutte i genbrug. De har helt sikkert noget i kan købe for ganske få penge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.