qp skriver:
Pyha... jeg må nok hellere også få min historie ud selv om jeg mest har lyst til, at glemme den!! 
Efter jeg havde født min søn rejste jeg hjem til mine forældre i ca 2 mdr dvs. han har været 3 mdr da det skete.
Det var en meget stormfuld sen eftermiddag, jeg havde været ude med barnevognen og var nu på vej hjem til mine forældre igen. Det blæste heeelt vildt, regnslaget fløj næsten af og jeg måtte ligesom holde på det imens jeg gik med barnevognen.
Da jeg kom op til mine forældres hus, parkerede jeg barnevognen for liiige, at gå ind og bede min far om hjælp til,at løfte vognen op af trappen.
Jeg står og holder i døren da jeg vender mig om og ser barnevognen er væltet således, at styret står ned i vejen og hjulene op fra....
Jeg når ikke, at sige ret meget men løber derud og får hevet liften op i barnevognen som ligger halvvejs inde i barnevognen og halvvejs udenfor. Det er mørkt og jeg kan ikke se ret meget!
Han ligger ikke i liften????????????? Jeg kigger på vejen og der ligger han, jeg tager ham op og kan ikke høre noget pga stormen - det der bekymrer mig mest er, at han ikke græder. Min far kommer løbende og spørger ind til hvad der sker - jeg græder bare højlydt og løber ind i deres hus så jeg kan se mit barn. Da jeg kommer ind i gangen - jamen så ligger han bare der i mine arme og sover, der er intet at se på ham!! Jeg tudede heeelt vildt... min far vidste slet ikke hvor han skulle gøre af sig selv idet han aldrig har set mig sådan før. Da jeg "blev mig selv igen" kunne jeg pludselig ikke se noget ud af mit højre øje - det der var sket er, at mit hår er kommet i vejen da jeg løb ud til min søn og så har jeg bare fejet det væk med min hånd og fået min negl ind i øjet!! Såååeh jeg ud på skadestuen osv osv... kunne ingenting se og det gjorde såååh ondt. Det resulterede i, at min mor måtte sove hos lillemanden den nat og jeg på sofaen....
Nå men tilbage til mit barn... det underlige i dette er, at min mor 2 dage forinden købte en ret dyr flyverdragt til min søn - jeg selv mente det var rablende vanvittigt da han jo var så lille. Den dag havde han langærmet body på, en heldragt i velour, en striktrøje udover og til sidst denne kæmpe flyverdragt og hue... Måske det var den der reddede ham??
Han lå jo på vejen og det er ligesom sådan en villavej hvor der kører biler når folk skal hjem og væk fra hjemmet... gud altså - det kunne være gået heeelt galt !! 
Det er godt nok en dag jeg altid vil blive rigtig ked af, at tænke tilbage på.
Ahhh det lille liv - som jeg bare elsker over ALT i verden og ALDRIG kunne være foruden! 
Pyha! en historie!!! Det kunne sagtens være, at hans kæmpe flyverdragt har reddet ham, han faldt i noget blødt...
Anmeld