tabt jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Muffinmus

ork ja
Mest min søn, men han var jo også den første
Han er til med faldet ned fra puslebordet da han var loidt over 3 mdr fordi han lige svupee ud over kanten da jeg vnedte mig om efter sokker til ham...
Han kom lige ind til obs i 4 timer pga bulen, men ellers var der intet.
Og han er faldet ud af lifte i køkkendet også, fordi det ene håndtag smuttede fra mig.
Ellers er det også mest karm dunk fordi man ikke lige tænker sig om
Victoria er ikke kommet noget til endnu, men kommer da sikkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

ekzunz

MariaE skriver:

ork ja
Mest min søn, men han var jo også den første
Han er til med faldet ned fra puslebordet da han var loidt over 3 mdr fordi han lige svupee ud over kanten da jeg vnedte mig om efter sokker til ham...
Han kom lige ind til obs i 4 timer pga bulen, men ellers var der intet.
Og han er faldet ud af lifte i køkkendet også, fordi det ene håndtag smuttede fra mig.
Ellers er det også mest karm dunk fordi man ikke lige tænker sig om
Victoria er ikke kommet noget til endnu, men kommer da sikkert.

Ha ha - "karm dunk".....

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg har ikke tabt Nikoline men hun er trillet ned to gange... een gang på sofaen og een gang fra sengen... og jeg tudede lige meget begge gange!!

Anmeld

15. september 2009

Vingummien

Nej det har jeg ikke prøvet.

Men min kæreste har tabt Emil 2 gange og en gang ikke været opmærksom så han faldt ud af vores seng.
Den ene gang landede han heldigvis på puslebordet så det var ikke så slem. Og tro mig han havde det også virkelig skidt

Anmeld

15. september 2009

bette

Znuzke skriver:

Nej  - jeg har aldrig tabt nogle af mine børn, men for den da jeg har knaldet deres hoved ind i dørkarmen mange gange..... 

hahah har jeg altså også gjort.. og hans fødder.. suk hvornår man mon lærer at afstandsbedømme.. lol

men de gange det er sket har han været hys og ormet sig ....

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

3 børn, og jeg har aldrig tabt nogle af dem...........................heller ikke "karm dunk" eller rullen ned fra sofa eller seng. Men vores mellemste Anna, har jeg snublet med op af trappen, så jeg slog hendes nakke ind i et trappetrin. Der var hun vel ca. 4 mdr. Hold fast hvor hun græd......................og jeg græd næsten endnu mere.

Der hvor jeg tidligere boede, var der en mor og hendes 18 årige søn. Sønnen var temmelig hjerneskadet og sad i kørestol, fordi han var faldet ned af puslebordet da han var 6 mdr. Så man skal huske at passe på de små, for lige pludselig triller de............................og det kan være ud over en kant.

Anmeld

15. september 2009

Mca<3

Ej   Min datter .. Da hun var helt ny var vi nede i slotsarkaderne i Hillerød ..

Hendes far bar hende i liften ovre i p huset .. Pludselig tabte han det ene håndtag   Hun rullede ud på det møg beskidte gulv ..  Heldigvis var der jo ikke så langt ned , men vi fik godt nok et chock

Anmeld

15. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

3 børn, og jeg har aldrig tabt nogle af dem...........................heller ikke "karm dunk" eller rullen ned fra sofa eller seng. Men vores mellemste Anna, har jeg snublet med op af trappen, så jeg slog hendes nakke ind i et trappetrin. Der var hun vel ca. 4 mdr. Hold fast hvor hun græd......................og jeg græd næsten endnu mere.

Der hvor jeg tidligere boede, var der en mor og hendes 18 årige søn. Sønnen var temmelig hjerneskadet og sad i kørestol, fordi han var faldet ned af puslebordet da han var 6 mdr. Så man skal huske at passe på de små, for lige pludselig triller de............................og det kan være ud over en kant.

ej hvor skræmmende!!!! så har man dårlig samvittighed resten af livet!

Anmeld

15. september 2009

Mathilde

Det har jeg heldigvis ikke oplevet og håber heller aldrig det sker jeg kan forestille mig, at man bliver rigtig ked af det... Man vil jo helst at der aldrig skal ske ens små pus noget som helst ondt.

Knus Mathilde

Anmeld

15. september 2009

Ox.

Har ikke tabt min prinsesse endnu, håber heller ikke jeg kommer til det ..

Nogle jeg kender, havde et hold naboer, hvor moderen havde ladet storebroderen som var en 2-3 år, stå op og holde hans nyfødte lillesøster, han endte med at tabe hende, med hovedet først ned i et flisegulv i køkkenet, så hun blev svært hjerneskadet ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.