Diosa85 skriver:
Det har været et kæmpe helvede i den varme. Men man skal heller ikke klage over at vi endelig har fået sommer 
Ja der er ikke så meget hokus pokus i det. Og det gik fint Idag. Han skønnes til at veje ca 2900 gram. Lidt under gennemsnit. Men ikke noget bekymrende. 
En pige havde bestemt også været velkommen. Men vi ønskede og håbede en dreng. Så det var da helt fantastisk. Kæresten kunne heller ikke holde tårerne tilbage da han fik det at vide. 
Jeg forstår slet ikke hvordan man kan vente. Jeg har fuld respekt for at man gør det. Men for pokker det må kræve en kæmpe viljestyrke 
Nej, det er jo det man ikke skal☺️
Nåå lille mand, hvor dejligt at det hele ser ud som det skal!
Det kan jeg godt forstå, må altså også have været dejligt☺️ Min kæreste kunne også rigtig godt tænke sig en dreng, men jeg har faktisk slet ikke noget ønske og bestemt køn. Ved ikke hvorfor, men tror bare at jeg kan se begge muligheder med begge køn. Og selvom man ønsker et bestemt køn, bliver man jo glad uanset om dey er en dreng eller pige!
Nej, det er sørme godt gået!Og dem som venter helt til fødslen! Det er altså vildt, det ville jeg slet ikke kunne. Men tager hatten af for dem som kan
Anmeld
Citér