Diosa85 skriver:
Både og. Min graviditet er ikke planlagt. Så havde ikke rigtig håbet om det i den forstand. Jeg var mere irriteret over at jeg ikke bare kunne på enten en positiv test eller min mens så jeg vidste hvad der skete.
Men det skal så siges at da jeg stod med den positive test. Så var jeg lykkelig og tog mig selv i et kæmpe smil og hverken manden eller jeg var i tvivl om at han var en keeper 
meget god sammenligning. Kan godt forestille mig glædens luner når man virkelig er i gang med projektet 
Arh okay. Så var det en lidt anden slags spændning, det kan jeg godt se
Hvor dejligt at du så alligevel stod med et kæmpe smil, så ved man også at man gerne vil
Ja, helt vildt. Da vi startet så vågnet jeg op med et kæmpe smil hver morgen! Virkelig en dejlig tid, men stadig uudholdelig. Hehe. Når nogle store ting skal ske, så skal det helst ske NU og ikke omflere måneder. Så det er noget af en prøvelse og synes både det er super fedt, men faktisk også ret hårdt. Især den tid på måneden efter ægløsning, hvor man bare skal vente. Den er uudholdelig og vi har kun været i gang i 3 måneder! Haha
Anmeld
Citér