Plet blødning! Hjælp til at forstå det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Både og. Min graviditet er ikke planlagt. Så havde ikke rigtig håbet om det i den forstand. Jeg var mere irriteret over at jeg ikke bare kunne på enten en positiv test eller min mens så jeg vidste hvad der skete.  Men det skal så siges at da jeg stod med den positive test. Så var jeg lykkelig og tog mig selv i et kæmpe smil og hverken manden eller jeg var i tvivl om at han var en keeper 

meget god sammenligning. Kan godt forestille mig glædens luner når man virkelig er i gang med projektet 

Arh okay. Så var det en lidt anden slags spændning, det kan jeg godt se Hvor dejligt at du så alligevel stod med et kæmpe smil, så ved man også at man gerne vil

Ja, helt vildt. Da vi startet så vågnet jeg op med et kæmpe smil hver morgen! Virkelig en dejlig tid, men stadig uudholdelig. Hehe. Når nogle store ting skal ske, så skal det helst ske NU og ikke omflere måneder. Så det er noget af en prøvelse og synes både det er super fedt, men faktisk også ret hårdt. Især den tid på måneden efter ægløsning, hvor man bare skal vente. Den er uudholdelig og vi har kun været i gang i 3 måneder! Haha

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Arh okay. Så var det en lidt anden slags spændning, det kan jeg godt se Hvor dejligt at du så alligevel stod med et kæmpe smil, så ved man også at man gerne vil

Ja, helt vildt. Da vi startet så vågnet jeg op med et kæmpe smil hver morgen! Virkelig en dejlig tid, men stadig uudholdelig. Hehe. Når nogle store ting skal ske, så skal det helst ske NU og ikke omflere måneder. Så det er noget af en prøvelse og synes både det er super fedt, men faktisk også ret hårdt. Især den tid på måneden efter ægløsning, hvor man bare skal vente. Den er uudholdelig og vi har kun været i gang i 3 måneder! Haha

Det var der uden tvivl. Men vi var som sagt slet ikke i tvivl. Vi fik en abort for 2 år siden fordi vi lige havde lært hinanden at kende og ville ikke starte forholdet på den måde. Så selvom vi aldrig har fortrudt den så har vi begge vidst at det ikke var noget vi skulle igen 

kan levende forstille mig det. Det må være en blanding af glæde, spænding og frustrationer. 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det var der uden tvivl. Men vi var som sagt slet ikke i tvivl. Vi fik en abort for 2 år siden fordi vi lige havde lært hinanden at kende og ville ikke starte forholdet på den måde. Så selvom vi aldrig har fortrudt den så har vi begge vidst at det ikke var noget vi skulle igen 

kan levende forstille mig det. Det må være en blanding af glæde, spænding og frustrationer. 

Jeg kan sagens forstå i tog det valg for to år siden. Dejligt at det sø passer bedre nu

Kun 2 dage til jeg kan teste!

Anmeld Citér

14. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg kan sagens forstå i tog det valg for to år siden. Dejligt at det sø passer bedre nu

Kun 2 dage til jeg kan teste!

Det var også det mest rigtige for os på daværende tidspunkt. 

Ihh hvor spændende. Glæder mig til at høre resultatet 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jeg skal nok opdatere om to dage

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jeg har desværre lige fået mit lort i dag

Anmeld Citér

15. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg har desværre lige fået mit lort i dag

Øv.  Håber på en bedre opdatering om en måned. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Øv.  Håber på en bedre opdatering om en måned. 

TaaakTroet virkelig den var der denne måned, så er godt nok skuffet Havde sådan glædet mig til at teste i morgen!

Anmeld Citér

15. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

TaaakTroet virkelig den var der denne måned, så er godt nok skuffet Havde sådan glædet mig til at teste i morgen!

Kan godt forstå du er skuffet. Føler så meget med dig.  Det er en ringe trøst men i må "bare" prøve igen. Skrig ind i en pude og tud hvis du har brug for det. Det er sq helt ok at blive skuffet og ked af det. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Kan godt forstå du er skuffet. Føler så meget med dig.  Det er en ringe trøst men i må "bare" prøve igen. Skrig ind i en pude og tud hvis du har brug for det. Det er sq helt ok at blive skuffet og ked af det. 

Åh tak. Det er virkelig lige hvad jeg har brug for at høre 

Ja, sådan et PB kræver tålmodighed og heldigvis kan man jo prøve igen og igen. Synes også jeg har det lidt bedre nu. Tænker på alle de gode ting i stedet for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.