Plet blødning! Hjælp til at forstå det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
37 svar
2 synes godt om
10. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg har haft plet blødning i dag. Det var en ring på 0,3 mm. Den er kommet to gange, som er helt frisk blod. I eftermiddags og her til aften. Har ikke fået min menstruation endnu. Skal først have min menstruation præcis om en uge. Jeg har aldrig prøvet det før. Tror i det er min menstruation som er på vej??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2015

Line S

Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg har haft plet blødning i dag. Det var en ring på 0,3 mm. Den er kommet to gange, som er helt frisk blod. I eftermiddags og her til aften. Har ikke fået min menstruation endnu. Skal først have min menstruation præcis om en uge. Jeg har aldrig prøvet det før. Tror i det er min menstruation som er på vej??

Hej

Prøver du at blive gravid?

Kan det ikke være implantationsblødning?

mvh

Line

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej

Prøver du at blive gravid?

Kan det ikke være implantationsblødning?

mvh

Line

Hejsa 

Ja, det gør jeg. 

Jeg har også læst lidt om det, for har stadig ikke fået min menstruation. Men det var kun to dråber blod, så ved ikke om det er for lidt til at være implantationsblødningen eller om det egentlig passer meget godt? Det er kommet ca. 8-9 dage efter ægløsning.

Anmeld Citér

13. juli 2015

Line S

Anonym skriver:

Hejsa 

Ja, det gør jeg. 

Jeg har også læst lidt om det, for har stadig ikke fået min menstruation. Men det var kun to dråber blod, så ved ikke om det er for lidt til at være implantationsblødningen eller om det egentlig passer meget godt? Det er kommet ca. 8-9 dage efter ægløsning.

Tror faktisk at det lyder lidt som implantationsblødning. Det er jo ikke alle det bløder lige meget ved implantationen, eller bløder i det hele taget.

Held og lykke til dig. Nu kan du jo bare håbe og vente. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Diosa85

Jeg hopper med på vognen her og siger jeg også tror det er implantationsblødning. Når din mens udebliver så prøv at tá en test. Håber det bedste 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Line S skriver:

Tror faktisk at det lyder lidt som implantationsblødning. Det er jo ikke alle det bløder lige meget ved implantationen, eller bløder i det hele taget.

Held og lykke til dig. Nu kan du jo bare håbe og vente. 

Tak! Nej, det er jo det. Ja, har testdag på torsdag! Så det ville være så dejligt, hvis den var der

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jeg hopper med på vognen her og siger jeg også tror det er implantationsblødning. Når din mens udebliver så prøv at tá en test. Håber det bedste 

Ih tusind tak! Ej, hvor jeg håber det er det Jeg kan næsten ikke vente til torsdag altså!! Puha puha! 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Ih tusind tak! Ej, hvor jeg håber det er det Jeg kan næsten ikke vente til torsdag altså!! Puha puha! 

Det er også lang tid. Men inden du får set dig om er det torsdag. Og så husk på at hvis den er negativ. Så er håbet ikke ude før den røde hær melder sig. Gik selv næsten 2 UGER over tid før jeg kunne teste svagt positiv. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det er også lang tid. Men inden du får set dig om er det torsdag. Og så husk på at hvis den er negativ. Så er håbet ikke ude før den røde hær melder sig. Gik selv næsten 2 UGER over tid før jeg kunne teste svagt positiv. 

Puha altså! Var du ikke ved at gå ud af dit gode skind?

Ja, det er rigtigt! Vi har jo heldigvis allerede mandag aften! Men nøj, det føles som en uendelighed. Præcis ligesom da man var lille og glædet sig til juleaften. Nu oplever man det bare igen på en anden måde

Anmeld Citér

13. juli 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Puha altså! Var du ikke ved at gå ud af dit gode skind?

Ja, det er rigtigt! Vi har jo heldigvis allerede mandag aften! Men nøj, det føles som en uendelighed. Præcis ligesom da man var lille og glædet sig til juleaften. Nu oplever man det bare igen på en anden måde

Både og. Min graviditet er ikke planlagt. Så havde ikke rigtig håbet om det i den forstand. Jeg var mere irriteret over at jeg ikke bare kunne på enten en positiv test eller min mens så jeg vidste hvad der skete.  Men det skal så siges at da jeg stod med den positive test. Så var jeg lykkelig og tog mig selv i et kæmpe smil og hverken manden eller jeg var i tvivl om at han var en keeper 

meget god sammenligning. Kan godt forestille mig glædens luner når man virkelig er i gang med projektet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.