Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MMOGM skriver: Ja du har ret må væbne mig lidt med tålmodighed hihi. Uh hvor spændende altså! Ønsker dig al held og lykke, nu hvor fødslen nærmer sig
Ja du har ret må væbne mig lidt med tålmodighed hihi.
Uh hvor spændende altså! Ønsker dig al held og lykke, nu hvor fødslen nærmer sig
Der er ikke andet for. Du har så heldigvis to skønne små der kan holde dig godt beskæftiget så dagene flyver afsted
mange tak. Kun 3 uger endnu. Held og lykke med din graviditet. Spændende at høre hvad det er for en lille en der gemmer sig derinde
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diosa85 skriver: Der er ikke andet for. Du har så heldigvis to skønne små der kan holde dig godt beskæftiget så dagene flyver afsted mange tak. Kun 3 uger endnu. Held og lykke med din graviditet. Spændende at høre hvad det er for en lille en der gemmer sig derinde
Ja du har helt ret synes også tiden er fløjet indtil nu, så mon ikke den kommet til at flyve videre? Hehe
nøj det er tæt på! Sender en masse ve'støv afsted til dig, som forhåbentlig rammer indenfor de kommende uger
MMOGM skriver: Ja du har helt ret synes også tiden er fløjet indtil nu, så mon ikke den kommet til at flyve videre? Hehe nøj det er tæt på! Sender en masse ve'støv afsted til dig, som forhåbentlig rammer indenfor de kommende uger
Åh jo det tror jeg nu godt du kan regne med at den gør. Inden du får tænkt dig om er dagen der
Meget tæt på ja. Og det er første gang så er meget spændt på det hele. Men glæder mig til det går i gang. Er heldigvis slet ikke nervøs for fødslen overhovedet. Vil bare gerne have min lille dreng ud til mig
Diosa85 skriver: Åh jo det tror jeg nu godt du kan regne med at den gør. Inden du får tænkt dig om er dagen der Meget tæt på ja. Og det er første gang så er meget spændt på det hele. Men glæder mig til det går i gang. Er heldigvis slet ikke nervøs for fødslen overhovedet. Vil bare gerne have min lille dreng ud til mig
Ja du har nok ret må nyde ikke at bruge penge på tøj endnu hahahha
uh spændende når det så er første gang og du har heller ikke noget at være nervøs for. Jeg synes det er det smukkeste i hele verden at føde sit barn, og glæder mig til jeg skal gøre det igen er sikker på du nok skal få en god fødsel
MMOGM skriver: Ja du har nok ret må nyde ikke at bruge penge på tøj endnu hahahha uh spændende når det så er første gang og du har heller ikke noget at være nervøs for. Jeg synes det er det smukkeste i hele verden at føde sit barn, og glæder mig til jeg skal gøre det igen er sikker på du nok skal få en god fødsel
Hihi. Ja det er næsten det værste. At man skal vente med at købe tøj med mindre man køre det neutralt
Det er jeg bestemt heller ikke. Ved det vil gøre afsindig ondt og det kan jeg forholde mig til. Er mere nervøs for når først han er her. Og det forløb vi skal igennem (han har klumpfod på venstre fod). Men ved jeg nok skal klare den i stiv arm.
Diosa85 skriver: Hihi. Ja det er næsten det værste. At man skal vente med at købe tøj med mindre man køre det neutralt Det er jeg bestemt heller ikke. Ved det vil gøre afsindig ondt og det kan jeg forholde mig til. Er mere nervøs for når først han er her. Og det forløb vi skal igennem (han har klumpfod på venstre fod). Men ved jeg nok skal klare den i stiv arm.
Ja jeg har intet købt endnu men hvis det er en dreng skal vi have alt nyt af tøj, da jeg fik solgt alt min søns gamle men dejligt, så kan jeg brugte lidt penge haha!
God indstilling du har så kan det ikke gå helt galt
kan godt forstå din tankegang med nervøsitet/spænding når han kommer, men jeg er helt sikker på jeres lille dreng er helt perfekt som han er, og at i nok skal klare forløbet må jeg spørge om de går ind og operere? Og hvornår de gør det?
Hvis jeg skal komme med et gæt vil jeg sige der ligner en dreng . Bliver spændene at se, har selv lige været til kønsscanning dog i uge 17,
MMOGM skriver: Ja jeg har intet købt endnu men hvis det er en dreng skal vi have alt nyt af tøj, da jeg fik solgt alt min søns gamle men dejligt, så kan jeg brugte lidt penge haha! God indstilling du har så kan det ikke gå helt galt kan godt forstå din tankegang med nervøsitet/spænding når han kommer, men jeg er helt sikker på jeres lille dreng er helt perfekt som han er, og at i nok skal klare forløbet må jeg spørge om de går ind og operere? Og hvornår de gør det?
Haha. Det er da heller ikke dårligt at bruge penge på nyt tøj. Jeg har allerede købt oceaner af tøj til ham. Så meget at han sikkert ikke engang når at bruge det inden han vokser ud af det. Men kan simpelthen ikke lade være når jeg ser noget
Ja det må du da. Det bliver et langt forløb. Ligeså snart han er født så et par timer efter vil han blive tilset af en børnelæge der vil tage stilling til hvor slem grad foden er. En uges tid efter vil vi så blive indkaldt på Rigshospitalet hvor de så giver ham gips på foden og hele vejen op til låret. En gang om ugen skal vi så ind og have skiftet gipsen. Det forløb vil tage ca 6-7 uger. Derefter er foden rettet helt ud og vil i teorien være helt normal. 80% af alle klumpfodsbørn skal dog have en mindre operation i arkillesenen for at forhindre at foden ryger tilbage. Når det så er sket så skal han gipses igen til det er helet og derefter står den så på skinneforløb hvor han skal have specialsko med en skinne mellem indtil knoglerne er blevet hårde. Og det kan sagtens tage 3-4 år afhængig af hvor slemt det er. Så det bliver et meget langt forløb. Men han kommer jo ikke til at kende til andet. Og lægerne forsikre at foden vil blive helt normal til slut og han vil kunne det samme som alle andre børn.
Blev lige en lidt længere forklaring
Jeg vil tro du skal ud på shopping igen - mit gæt er i hvert fald en dreng.
Jeg gætter på en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128