Hvad tror i? Kønsgætteri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
25 svar
9 synes godt om
10. juli 2015

MMOGM

så var det vores tur til nf scanning 

alt så perfekt ud, og en lille livlig bebs lå derinde 

hvad vil i gætte på af køn? Er så spændt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Krussedulle

MMOGM skriver:

Jeg har ingen idé  

Mens sikke nogle vildt gode billeder  og stort tillykke med en veloverstået nf 

Anmeld Citér

10. juli 2015

MMOGM

Krussedulle skriver:

Jeg har ingen idé  

Mens sikke nogle vildt gode billeder  og stort tillykke med en veloverstået nf 

Hehe øv  min egen tanke er en dreng, men er ikke så god til det der gætteri  haha

men tusinde tak skal du have  så dejligt at se den lille blob 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Diosa85

MMOGM skriver:

Det er desværre for tidligt at give et bud på et køn. Du skal over de 14 fulde uger før man kan se det. På nuværende tidspunkt ligner dreng og pige hinanden 

men dejlige billeder 

Anmeld Citér

10. juli 2015

MMOGM

Diosa85 skriver:

Det er desværre for tidligt at give et bud på et køn. Du skal over de 14 fulde uger før man kan se det. På nuværende tidspunkt ligner dreng og pige hinanden 

men dejlige billeder 

Mange tak 

ja jeg ved egentlig godt man først kan se det der  hehe 

men har set noglegange at folk kan se det på tappen om den vender op eller er lidt mere vandret (ved dog godt at det selvfølgelig ikke er sikkert)  men er simpelthen bare så nysgerrig hihi 

Anmeld Citér

10. juli 2015

MMOGM

Diosa85 skriver:

men dejlige billeder 

Mange tak 

men har set noglegange at folk kan se det på tappen om den vender op eller er lidt mere vandret (ved dog godt at det selvfølgelig ikke er sikkert)  men er simpelthen bare så nysgerrig hihi 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Diosa85

MMOGM skriver:

Mange tak 

Forstår skam godt du er nysgerrig. Tro mig det var jeg også efter min Nf scanning og kunne slet ikke vente til Md. Så jeg betalte for en kønsscanning da jeg var 14+. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

MMOGM

Diosa85 skriver:

Forstår skam godt du er nysgerrig. Tro mig det var jeg også efter min Nf scanning og kunne slet ikke vente til Md. Så jeg betalte for en kønsscanning da jeg var 14+. 

Hihi har allerede også bestilt kønsscanning D 21/7 men Gud hvor jeg pludselig synes der er længe til 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Diosa85

MMOGM skriver:

Hihi har allerede også bestilt kønsscanning D 21/7 men Gud hvor jeg pludselig synes der er længe til 

Ihh hvor jeg kender det. Man syntes bare der er evigheder til. Men alligevel når dagen så kommer så står man med følelsen "hvor blev tiden af?" 

Sådan har jeg ihvertfald selv haft der med samtlige scanninger jeg har været til. (Bliver scannet en gang om måneden) og nu har jeg kun en tilbage inden termin. Meget underligt det hele gået så stærkt 

Anmeld Citér

10. juli 2015

MMOGM

Diosa85 skriver:

Ihh hvor jeg kender det. Man syntes bare der er evigheder til. Men alligevel når dagen så kommer så står man med følelsen "hvor blev tiden af?" 

Sådan har jeg ihvertfald selv haft der med samtlige scanninger jeg har været til. (Bliver scannet en gang om måneden) og nu har jeg kun en tilbage inden termin. Meget underligt det hele gået så stærkt 

Ja du har ret  må væbne mig lidt med tålmodighed hihi. 

Uh hvor spændende altså! Ønsker dig al held og lykke, nu hvor fødslen nærmer sig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.