Hjælp - Hvad skal jeg lave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

DK

Min søster der er sygemeldt pga graviditet, gav jeg første sæson af Lost. Der er ialt 5 sæsoner på dvd og nye på vej. Det er SUUUPER spændende, og de er ikke så dyre. Gav 199 i stereo studie for sæson 1.

Derudover så er hun ved at sy dynebetrækker, tæpper og lign. til baby!!

Ejjjjj jeg ville også gerne have så lang tid hjemme. Skønt, trods træls.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Køb abbonnement til sputnik og nutv og gå amok i alle de gode programmer   Jeg har bl.a. set en masse stand up, zulu djævleræs, alle afsnit af DUM og Vores første Barn og nu er jeg i gang med Det gode parliv   Det koster mig hhv. 19 og 39kr om måneden

Anmeld

16. september 2009

Maise

Rosa skriver:

Køb abbonnement til sputnik og nutv og gå amok i alle de gode programmer   Jeg har bl.a. set en masse stand up, zulu djævleræs, alle afsnit af DUM og Vores første Barn og nu er jeg i gang med Det gode parliv   Det koster mig hhv. 19 og 39kr om måneden

Brand god idé, den tror jeg at jeg hopper på.

Anmeld

16. september 2009

Maise

DK skriver:

Min søster der er sygemeldt pga graviditet, gav jeg første sæson af Lost. Der er ialt 5 sæsoner på dvd og nye på vej. Det er SUUUPER spændende, og de er ikke så dyre. Gav 199 i stereo studie for sæson 1.

Derudover så er hun ved at sy dynebetrækker, tæpper og lign. til baby!!

Ejjjjj jeg ville også gerne have så lang tid hjemme. Skønt, trods træls.

Jeg har lige fundet serierne nord og syd og heroes frem, dem starter jeg med, men lost er også klart en mulighed

Anmeld

16. september 2009

Trolde_mor

• Jeg er ved at lærer mig selv at strikke, så når jeg bliver gravid, kan jeg hygge med det. Varme sokker, bluser osv. til den lille.
  • Ellers er der sider på nettet, hvor du kan se film, hvis du ikke har noget imod det er engelsk.
  • Jeg havde også tænkt mig at gå til svømning for ligesom at bygge muskler op til at hjælpe kroppen igennem den hårde process, og få bevæget mig lidt på en sund måde.
  • Læse babybøger ( er lidt fanatisk og vil gerne vide alt - eller i hvert fald så meget som muligt hehe) til den store guldmedalje.
  • Finde gode opskrifter på babymad, og sunde til os alle, når barnet kan spise med.
  • Lave liste over de ting vi gerne vil have købt til den lille (de mest nødvendige)
  • Holde øje med gode tilbud på dyre ting til den lille, som f.eks. voksi..
  • Finde ud af hvordan vi vil have børneværelset, så man kan holde øje med møbler osv. på tilbud
  • Scrapbooking, er helt klart også noget jeg vil lave, omkring den lille. Scanningsbilleder osv.
  • Forkæle kæresten, venner og familie
Håber det hjalp dig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.