Hjælp - Hvad skal jeg lave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Pige2009

Maise skriver:

ha, ja det er godt at have en serie man kan følge med i og et afsnit hist og her. Må rundt og se hvad veninderne gemmer af serier.

Så er der selvfølgelig også den uundværlige skotøjsæske med Sex & the City

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Maise

linda2009 skriver:

Så er der selvfølgelig også den uundværlige skotøjsæske med Sex & the City

hmmm af en eller anden mærkelig årsag er jeg ikke så vild med den serie, men har alligevel set mange afsnit af serien. Har dog selv friends serien.

Anmeld

14. september 2009

Pige2009

Maise skriver:

hmmm af en eller anden mærkelig årsag er jeg ikke så vild med den serie, men har alligevel set mange afsnit af serien. Har dog selv friends serien.

En udødelig klassiker

Anmeld

14. september 2009

mariamiss6

Maise skriver:

Kære de Damer.

Jeg er dags dato blevet sygemeldt resten af graviditeten pga. gentagne pletblødninger.

Jeg er kun i uge 24, så er i syv sind over hvad jeg dog skal lave de næste ca 16 uger.  Det er jo også begrænset hvor lang tid klargøring til barnet kommer tager.

Jeg er åben over for alle forslag, er nemlig ikke så kreativ, så min fantasi rækker derfor heller ikke så langt. Så host op med alle jeres fantastiske idéer, jeg er så klar til at lave en masse nyt, spændende eller bare hyggelig ting. 

Kærlig hilsen Maise

Du skal da brodere en julekalender til babyen.... det gjorde jeg.... under første graviditet lavede jeg faktisk 2 og 6 små broderier, som jeg har syet på et junior sengesæt hehe.... og ved 2. graviditet lavede jeg 1 julekalender, og en juleløber..... Jeg er så igen i gang med en julekalender, dog ikke til en af mine egne unger, denne er bestillingsarbejde til min niece (eller nevø)

Anmeld

15. september 2009

Maise

mariamiss6 skriver:

Du skal da brodere en julekalender til babyen.... det gjorde jeg.... under første graviditet lavede jeg faktisk 2 og 6 små broderier, som jeg har syet på et junior sengesæt hehe.... og ved 2. graviditet lavede jeg 1 julekalender, og en juleløber..... Jeg er så igen i gang med en julekalender, dog ikke til en af mine egne unger, denne er bestillingsarbejde til min niece (eller nevø)

uhh det er da noget man skal kende lidt til for at gå i gang med er det ikke? havde tænkt mig at ville prøve at sy, det kan jeg da huske lidt om. Tror jeg vil kaste mig ud i at sy sengetøj, det er da sådan lige til - håber jeg.

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6

Maise skriver:

uhh det er da noget man skal kende lidt til for at gå i gang med er det ikke? havde tænkt mig at ville prøve at sy, det kan jeg da huske lidt om. Tror jeg vil kaste mig ud i at sy sengetøj, det er da sådan lige til - håber jeg.

et broderi er faktisk nemt nok....

der er egentlig kun 2 regler, ud over at føleg anvisningerne på mønstret....

1. altid starte i midten.....

2.  Altid lægge stingene samme vej, altså nederste sting skal altid gå i samme retning....

Du køber bare sådan en her
http://www.lenesbroderier.dk/julekalender.html

Anmeld

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
"Days of Our Lives" på tv3
det er vist den serie der har kørt i allerflest år
ellers alle afsnittene af "Friends", hvis du kan lide den serie?

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

meget konstruktivt hehe..... men ja et godt forslag, om ikke andet så kan du se det samtidig med at man laver broderi eller syer sengetøj.... eller hvad man nu finder på....

Anmeld

15. september 2009

Maise

Caroline86 skriver:

friends serien har jeg og har set mange gange, men den bliver klart et hit når jeg bliver højgravid og ikke kan rende så meget. Fuldte faktisk med i days of our lives for mange år tilbage, det kunne være jeg lige skulle tjekke den ud igen

Anmeld

15. september 2009

Maise

Indtil videre er der i dag blevet bagt to slags boller ( en slags til manden og en anden slags til mig ) en chokoladekage med nødder, vasket tøj, rydet op, gjort lidt rent og hygge på nettet. Nu gider bækkenet heller ikke mere lige nu. Så må det blive til lidt motion ved vandet lidt senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.