Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise skriver:ha, ja det er godt at have en serie man kan følge med i og et afsnit hist og her. Må rundt og se hvad veninderne gemmer af serier.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linda2009 skriver:Så er der selvfølgelig også den uundværlige skotøjsæske med Sex & the City
Maise skriver:hmmm af en eller anden mærkelig årsag er jeg ikke så vild med den serie, men har alligevel set mange afsnit af serien. Har dog selv friends serien.
Maise skriver: Kære de Damer.Jeg er dags dato blevet sygemeldt resten af graviditeten pga. gentagne pletblødninger. Jeg er kun i uge 24, så er i syv sind over hvad jeg dog skal lave de næste ca 16 uger. Det er jo også begrænset hvor lang tid klargøring til barnet kommer tager.Jeg er åben over for alle forslag, er nemlig ikke så kreativ, så min fantasi rækker derfor heller ikke så langt. Så host op med alle jeres fantastiske idéer, jeg er så klar til at lave en masse nyt, spændende eller bare hyggelig ting. Kærlig hilsen Maise
Kære de Damer.Jeg er dags dato blevet sygemeldt resten af graviditeten pga. gentagne pletblødninger. Jeg er kun i uge 24, så er i syv sind over hvad jeg dog skal lave de næste ca 16 uger. Det er jo også begrænset hvor lang tid klargøring til barnet kommer tager.Jeg er åben over for alle forslag, er nemlig ikke så kreativ, så min fantasi rækker derfor heller ikke så langt. Så host op med alle jeres fantastiske idéer, jeg er så klar til at lave en masse nyt, spændende eller bare hyggelig ting. Kærlig hilsen Maise
mariamiss6 skriver:Du skal da brodere en julekalender til babyen.... det gjorde jeg.... under første graviditet lavede jeg faktisk 2 og 6 små broderier, som jeg har syet på et junior sengesæt hehe.... og ved 2. graviditet lavede jeg 1 julekalender, og en juleløber..... Jeg er så igen i gang med en julekalender, dog ikke til en af mine egne unger, denne er bestillingsarbejde til min niece (eller nevø)
Maise skriver:uhh det er da noget man skal kende lidt til for at gå i gang med er det ikke? havde tænkt mig at ville prøve at sy, det kan jeg da huske lidt om. Tror jeg vil kaste mig ud i at sy sengetøj, det er da sådan lige til - håber jeg.
Caroline86 skriver:"Days of Our Lives" på tv3 det er vist den serie der har kørt i allerflest år ellers alle afsnittene af "Friends", hvis du kan lide den serie?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128