Hjælp - Hvad skal jeg lave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Maise

Kære de Damer.

Jeg er dags dato blevet sygemeldt resten af graviditeten pga. gentagne pletblødninger.

Jeg er kun i uge 24, så er i syv sind over hvad jeg dog skal lave de næste ca 16 uger.  Det er jo også begrænset hvor lang tid klargøring til barnet kommer tager.

Jeg er åben over for alle forslag, er nemlig ikke så kreativ, så min fantasi rækker derfor heller ikke så langt. Så host op med alle jeres fantastiske idéer, jeg er så klar til at lave en masse nyt, spændende eller bare hyggelig ting. 

Kærlig hilsen Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

ekzunz

Du skal da melde dig ind i kageklubben og bage en masse dejlige kager...

Og så skal du sove forud, og læse alle de bøger du tror du kommer til at ville læse de næste par år...

Ej - slap af og nyd det.....jeg ville elske at få 16 uger hjemme!!

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

du skal fylde fryseren med nem mad til når bebs er kommet.... portionsanrettede retter lige til at tø op og spise :0)

Anmeld

14. september 2009

Maise

Znuzke skriver:

Du skal da melde dig ind i kageklubben og bage en masse dejlige kager...

Og så skal du sove forud, og læse alle de bøger du tror du kommer til at ville læse de næste par år...

Ej - slap af og nyd det.....jeg ville elske at få 16 uger hjemme!!

God idé, er nemlig kun stærk i bollebagning. Tror kæresten ville blive glad for kager, det overrasker jeg ham med i morgen når han kommer hjem fra job. Tak for tippet. Elsker bøger, har bare ofte for meget krudt i røven til at kunne koncentrere mig om det.

Anmeld

14. september 2009

Tina2

Jeg blev sygemeldt i uge 22 begge gange pga bækkenløsning, og jeg kedede mig bestemt ikke:-)
Så en masse veninder, gik nogle ture, få lavet en masse mad til fryseren (godt at ha når bebsen er kommet), læste en MASSE om spædbørn, graviditet osv- ku slet ikke få nok osv osv......

Tror ikke du kommer til at kede dig:-)

Anmeld

14. september 2009

Maise

ka-ri-na skriver:

du skal fylde fryseren med nem mad til når bebs er kommet.... portionsanrettede retter lige til at tø op og spise :0)

Ja det er da en god idé. tror bare jeg lige trækker den nogle måneder, så det kan holde sig længere i den anden ende. Super idé faktisk - jeg takker

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

Maise skriver:

Ja det er da en god idé. tror bare jeg lige trækker den nogle måneder, så det kan holde sig længere i den anden ende. Super idé faktisk - jeg takker

ja vent et par mdr :0) men det var vi bare SÅ glade for!

Anmeld

14. september 2009

Maise

Maise skriver:

God idé, er nemlig kun stærk i bollebagning. Tror kæresten ville blive glad for kager, det overrasker jeg ham med i morgen når han kommer hjem fra job. Tak for tippet. Elsker bøger, har bare ofte for meget krudt i røven til at kunne koncentrere mig om det.

Håber du har ret, har tænkt at jeg skal ud hver dag på gåtur og i svømmeren en gang imellem. Er en selskabshund, så elsker at hænge ud med veninder og komme udenfor hjemmet.

Anmeld

14. september 2009

Pige2009

Jeg kan anbefale Matador og Krøniken på DVD Ellers læsning, læsning og læsning.

Og selvfølgelig baby.dk

Anmeld

14. september 2009

Maise

linda2009 skriver:

Jeg kan anbefale Matador og Krøniken på DVD Ellers læsning, læsning og læsning.

Og selvfølgelig baby.dk

ha, ja det er godt at have en serie man kan følge med i og et afsnit hist og her. Må rundt og se hvad veninderne gemmer af serier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.