Samværsforældre - udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2015

Mettefpigen

Musse21 skriver:

Og med beklædning mener i alt tøj og overtøj ?

Jaa alt tøj og overtøj ☺ jeg plejer at give et sæt ekstra tøj med (evt et par bukser og shorts/langærmede trøje og t-shirt i det skiftende sommervejr vi har)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

Musse21

Her er problemet bare at han altid beholder et sæt eller to hvergang og det er jo altid det gode tøj..

Anmeld Citér

10. august 2015

alenemor42

Musse21 skriver:

Her er problemet bare at han altid beholder et sæt eller to hvergang og det er jo altid det gode tøj..

Ej det jo bare ikke iorden. .... hvad siger han når du beder om det ?

Anmeld Citér

10. august 2015

Musse21

alenemor42 skriver:

Ej det jo bare ikke iorden. .... hvad siger han når du beder om det ?

Enten så hr han det ikke ellers kan jeg få det med næste gang men det sker aldrig..

så snakkede med SF om det og så skulle jeg bare ikke sende mere tøj med for så måtte han efter hånden have nok.. 

Anmeld Citér

10. august 2015

Bebsen

Siger som de andre - du skal kun sørge for tøj, overtøj og sko  

Jeg gider personligt ikke pakke hver gang, syns det er noget bøvl, så når sønnen skifter tøj størrelse får faren et par sæt ud, købt billigt. Hvis han vil have mere end det må han selv købe, og så sender jeg med hvis der ellers lige mangler noget, nattøj, strømper osv... Fungerer fint for os

Anmeld Citér

11. august 2015

Mettefpigen

Musse21 skriver:

Enten så hr han det ikke ellers kan jeg få det med næste gang men det sker aldrig..

så snakkede med SF om det og så skulle jeg bare ikke sende mere tøj med for så måtte han efter hånden have nok.. 

Så må du give ham nogle sæt med også må det være nok... så må han selv sørge for at vaske det og have det klar til når barnet er der ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.