Sweet1978 skriver:
Nu er jeg selv en af dem, men arbejder som mange ved med det pt., min historie er lang og trist og der er flere årsager til jeg den dag i dag kun har 2 livslange venner tilbage og er startet omgangskredsmæssigt forfra i Randers.
Så jeg dømmer i al fald ikke, jeg tænker at de nok har en årsag, at alle er forskellige og at de måske bare ikke er klar.
Jeg har fået en anden livsholdning efter min nedtur (har altid haft behov for venner) men nu har jeg også personligeheden og gå på modet til at skaffe dem.
Langt de fleste af mine bedste veninder er også "nye" veninder- altså nogle jeg har fået indenfor de sidste 10 år.....
Den veninde jeg havde haft næstlængst og tilbragte utrolig meget tid med da vi var yngre stoppede jeg med at ses med for 3½ år siden.....
Vi var vist vokset fra hinanden og hun havde på det tidspunkt ingen børn og kunne ikke respektere at jeg havde et.
Så når vi sku ses lå det ligesom i luften at min mor lige kunne passe min datter imens. Havde jeg hende med lavede min gl. veninde ikke andet end at sidde og hysse af hende- altså for at hun sku være stille!!!!!
Tilmed fik jeg en møgsviner i tlf'en og det var sgu bare dråben......
Min bedste veninde gik en klasse under mig i folkeskolen. Dengang sås vi en del men blev aldrig sådan bedste veninder.
Så flyttede hun til Aalborg og vi sås ikke i nogle år- forholdet gled ligesom bare ud.....
Mødte hende så igen da jeg flyttede til Aalborg i 2000 og hun har været en fantastisk tæt og god veninde lige siden :-) The best

Langt de fleste af de andre jeg har, har jeg mødt efter jeg flyttede til Aalborg. Og må virkelig sige at de er bedre end dem jeg havde da jeg var yngre, selvom jeg havde kendt dem siden jeg var lille.....
Så selvom man starter forfra på et tidspunkt i livet, så kan man bestemt godt få RIGTIG gode og nære veninder, det er bare med at være åben og imødekommende og så kan man jo se henad vejen om dem man møder er noget...... Rigtig mange er ikke, men der er nogle imellem:-)
Jeg var meget åben for nye venskaber da jeg flyttede fra min hjemby og kom til Aalborg.... Fik mange veninder gennem arbejde fx og så har jeg så også mødt en del efter jeg har fået børn, som jeg/vi svinger utrolig godt med:-)
Så godt du har gå-på-modet, det er vigtigt at ha:-) Du skal nok møde en masse nye mennesker:-)
Anmeld