Vi har mange venner, men det er da så absolut ikke alle der er helt tætte.... Der er ganske få som jeg betegner som meget nære venner....
Vi flyttede her til byen for 2½ år siden, og jeg har fået to rigtig gode veninder herfra. Den ene flytter dog ind til Aalborg til jul, men der er ikke så langt ind:-)
Kender dem begge fordi de også har børn i min datters børnehave.... Jeg sad tit dernede længe, når jeg hentede hende da jeg var på barsel med Milas og kom så til at snakke rigtig meget med de to her. Og det er bare nogle fantastiske piger!!!!
Har været heldig, for jeg gider heller ikke bruge tid på overfladiske venskaber....
Det der med at ses med nogen som bare ikke lige er noget- det gider jeg slet ikke bruge min tid på...
Mine forældre bor 110 km væk og min lillebror bor i Norge. Min mands mor snakker vi ikke med, ser dog hans far, men ikke vildt meget.
Hans tre brødre ser vi meget sjældent, så her er venner meget vigtige...
Vi ses rigtig tit med mange af vores venner- selvfølgelig mest de tætte....
Hvorfor det er tabu at ha få ved jeg ikke.... Men fordi venner er så vigtige for os, tænker jeg som flere andre også, at det må være ensomt uden venner....
Men nu har ingen af os jo så meget familie, nogle har jo en stor familie og mange søskende.....
Anmeld