faktor v leiden fra begge gen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

Anonym trådstarter

Hva gjorde I ifht træning og få bevæget jer. Jeg er i uge 10 og ligger mest ned for er så træt og hver gang jeg rejser mig op får jeg lyst til at bare ligge ned igen. Men ka forstå det sikkert er meget vigtigt at man får bevæget sig,  specielt hvis man har stor risiko for blodprop.  Så hvad gjorde I i starten af jeres graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Hva gjorde I ifht træning og få bevæget jer. Jeg er i uge 10 og ligger mest ned for er så træt og hver gang jeg rejser mig op får jeg lyst til at bare ligge ned igen. Men ka forstå det sikkert er meget vigtigt at man får bevæget sig,  specielt hvis man har stor risiko for blodprop.  Så hvad gjorde I i starten af jeres graviditet

De første 20 ugers tid cyklede jeg alle steder hen (måtte droppe arbejde omkring uge 15 da jeg fik ondt i maven af at cykle de 10 km hver vej) derefter fik jeg for mange plukkeveer.

Derefter fik jeg ikke gjort noget, men vidste så heller ikke at jeg var i risikogruppe. 

Men kan fortælle at jeg også var noget så træt at jeg intet kunne de første par uheri, men bliver bedre igen :-) tror at det var kort tid efter nakkefold :-)

Anmeld Citér

28. juli 2015

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Altså jeg blev scannet hver 3. Uge fra nakkedoldscanningen men tror de vurderer det individuelt.

min søster har lige været gravid og hun fik kun en enkelt ekstra scanning -hun har også mutationen men har iøvrigt færre risici end jeg har

Hvilke hospital var du tilknyttet.  Jeg har lige været til læge samtale og han sagde jeg kun får to ekstra scanninger efter misdannelsesscanning. Synes jeg er mærkeligt.  For har begge gen og synes den første læge sagde jeg ville blive scannet hver 4 uge. Nu jeg bare forvirret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.