Jeg har aldrig læst noget og har bare gjort som jeg plejer.
Har tømt kattebakke men som altid vasket mine hænder bagefter.
Spist lever med bløde løg og leverpostej.
Spist masser af fisk også tun og laks.
Gået i spabad og brugt makeup
Det eneste jeg aldrig har gjort er at drikke og tage stoffer da det for mig er nogo efter jeg med den første lå på stue med en mor der fik et barn med abstinenser og den gang i start 90 var det svært at hjælpe sådan et barn så det led alverdens kvaler imens det blev afgiftet og vil for altid se det lille barn der lå i rystelser i kuvøsen.
Men derfor tror jeg ikke på at et glas vin smadre noget som helst da alting er med måde ,men jeg har bare ikke lyst til selv en slurk efter den oplevelse.
Men ja jeg har fået 7 børn og de burde alle have været handicappede eller døde med alle de forbudte ting jeg har gjort før man vidste bedre. Tænker man kommer langt med sund fornuft og at man husker kvinder har fået børn i mange år og ja vi bliver klogere men alm mad tror jeg ikke på skader- Det er mere skadeligt med alt den bilos og e numre vi indtar end at tømme en katte bakke med alm hygiejne i mente.
Så længe man ikke drikker sig halvt ihjel eller spiser smertestillende som slik så tror jeg på at de fleste babyer kommer sunde og raske til verden :)
Anmeld
Citér