Kan i vurdere det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2015

AnoMe

Appelsin skriver:

Det kan jeg godt forstå også det jeg er bange for  man får jo aldrig nogen garanti. Men de positive tanker og håbet er der ingen der kan tage 

Lige præcis

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Diosa85

Appelsin skriver:

Ok, det vil jeg ikke afvise... Jeg må ringe til lægen i næste uge. Det er da vildt, at man ku være så meget længere henne. 

Det ville jeg nok gøre hvis jeg var dig ihvertfald.  

Det kom også som et kæmpe chok og ligge der og blive scannet med tanken om at man lige kan nå og sluge nyheden først inden man skal tage pillerne også få at vide at man er dobbelt så langt henne og skal kirurgisk igennem pga embryoets størrelse. Puh 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

Diosa85 skriver:

Det ville jeg nok gøre hvis jeg var dig ihvertfald.  

Det kom også som et kæmpe chok og ligge der og blive scannet med tanken om at man lige kan nå og sluge nyheden først inden man skal tage pillerne også få at vide at man er dobbelt så langt henne og skal kirurgisk igennem pga embryoets størrelse. Puh 

Det var da heller ikke rart, slet ik når det var på et tidspunkt i dit liv hvor det ikke passede. Jeg er 31 og føler at det skal være meget snart, tiden render jo. Så hvis den er god nok, så kommer jeg da alligevel ik til at føle mig mega gammel. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Diosa85

Appelsin skriver:

Det var da heller ikke rart, slet ik når det var på et tidspunkt i dit liv hvor det ikke passede. Jeg er 31 og føler at det skal være meget snart, tiden render jo. Så hvis den er god nok, så kommer jeg da alligevel ik til at føle mig mega gammel. 

Det var det nu heller ikke. Havde kun lige mødt min kæreste. Så var stadig ved at lærer hinanden at kende og sådan. Så det var ikke lige tiden. Men har aldrig fortrudt det og i dag er jeg 30 år og venter den skønneste lille dreng om 4 uger med samme mand 

det kan jeg sagtens følge dig i. Men få ringer til lægen i morgen. Er spændt på at høre hvad han siger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.