Kan i vurdere det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
23 svar
8 synes godt om
5. juli 2015

Appelsin

Testede positivt ganske svagt for 3 uger siden og dagene efter blev den negativ og symptomerne forsvandt også. gik ud fra at jeg havde haft sådan en biokemisk, da menses varede i 7 dage og symptomerne forblev  der også efterfølgende også derfor jeg testede efter menses... Men nu er der gået 4 uger og 5 dage siden sidste mens og der er intet sket andet end at jeg har ømme dutter, og jeg har ventet på mens i 5 dage nu, cyklus på ca 28 dage. 

Så tog jeg en test Idag og der kom to streger med det samme...hvordan vil i vurdere? 

1. At det sidste gang var en biokemisk? Og den nye cyklus bar frugt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

2babygirls

Appelsin skriver:

Testede positivt ganske svagt for 3 uger siden og dagene efter blev den negativ og symptomerne forsvandt også. gik ud fra at jeg havde haft sådan en biokemisk, da menses varede i 7 dage og symptomerne forblev  der også efterfølgende også derfor jeg testede efter menses... Men nu er der gået 4 uger og 5 dage siden sidste mens og der er intet sket andet end at jeg har ømme dutter, og jeg har ventet på mens i 5 dage nu, cyklus på ca 28 dage. 

Så tog jeg en test Idag og der kom to streger med det samme...hvordan vil i vurdere? 

1. At det sidste gang var en biokemisk? Og den nye cyklus bar frugt?

Når Den er så bragende positiv, tror jeg du er længere henne end du tror

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

2babygirls skriver:

Når Den er så bragende positiv, tror jeg du er længere henne end du tror

Tak for dit svar. Hmmm men sidste mens var den 3 juni og varede til den 10 men de sidste to dage var det kun ganske lidt... Derfor kan det da næsten ikke være mere end 4 + 4? Uh jeg har ingen erfaring, det er første gang og jeg tør næsten ik tro på det, tænk hvis det når at gå til grunde... Men sådan må man jo ikke tænke...

Anmeld Citér

5. juli 2015

Kay

Jeg tror at du sidst havde en bio og denne gang er gravid, men når du er i tvivl kan du ringe og høre hvad de siger 

jeg har pcos og derfor ingen cyklus og ingen ide om hvornår jer har æl da det formentlig kun sker 2-3 gange om året derfor er jeg begge gange blevet sendt til tidlig scanning for at bestemme termin 

hvis lægen er meget i tvivl om termin bliver man sendt til scanning

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

Kay skriver:

Jeg tror at du sidst havde en bio og denne gang er gravid, men når du er i tvivl kan du ringe og høre hvad de siger 

jeg har pcos og derfor ingen cyklus og ingen ide om hvornår jer har æl da det formentlig kun sker 2-3 gange om året derfor er jeg begge gange blevet sendt til tidlig scanning for at bestemme termin 

hvis lægen er meget i tvivl om termin bliver man sendt til scanning

Tak  jeg har bestilt flere test og de bør komme på tirsdag måske først onsdag, hvis de også er så positive, så spørger jeg lægen om de ik vil tá en blodprøve/urinprøve. Spændende det er det jo. Vil i mon fortælle det til kæresten? 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Appelsin skriver:

Tak  jeg har bestilt flere test og de bør komme på tirsdag måske først onsdag, hvis de også er så positive, så spørger jeg lægen om de ik vil tá en blodprøve/urinprøve. Spændende det er det jo. Vil i mon fortælle det til kæresten? 

Jeg ville fortælle kæresten om det, for din test er lige så positiv som mine - og jeg har to dejlige unger i dag...  :-) Begge gange testede jeg positiv 4+

Men man har hørt om kvinder der har regelmæssig "menstruation" gennem hele eller store dele af graviditeten, så kontakt lægen for det kunne godt være du var længere henne end du tror...

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ville fortælle kæresten om det, for din test er lige så positiv som mine - og jeg har to dejlige unger i dag...  :-) Begge gange testede jeg positiv 4+

Men man har hørt om kvinder der har regelmæssig "menstruation" gennem hele eller store dele af graviditeten, så kontakt lægen for det kunne godt være du var længere henne end du tror...

Tak for gode råd, vil fortælle det når han kommer hjem i aften. Kan man godt tillade sig at gå til lægen når man blot har en positiv test? 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Appelsin skriver:

Tak for gode råd, vil fortælle det når han kommer hjem i aften. Kan man godt tillade sig at gå til lægen når man blot har en positiv test? 

Begge gange har jeg testet positiv eftermiddag/aften og så ringet til lægehuset næste formiddag og fået en tid...

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

Ms.Sunshine skriver:

Begge gange har jeg testet positiv eftermiddag/aften og så ringet til lægehuset næste formiddag og fået en tid...

Ok . Det er nok en urinprøve man skal aflevere, ikke? Tak for hjælpen 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Kay

Appelsin skriver:

Ja det ville jeg da helt klart, min mand fik det af vide lige så snart jeg testede positivt alle gangene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.