Kan i vurdere det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2015

Appelsin

Kay skriver:

Ja det ville jeg da helt klart, min mand fik det af vide lige så snart jeg testede positivt alle gangene 

Har fortalt det og selvom han er af den gamle skole hvor man ikke er meget for at vise følelser så kunne han ikke lade være med at smile 

nu håber jeg at alt går vel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

AnoMe

2babygirls skriver:

Når Den er så bragende positiv, tror jeg du er længere henne end du tror

Ikke nødvendigvis.. Min test i dag ser sådan ud og jeg er 3+6 i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

AnoMe skriver:

Tror heller ikke jeg er længere end max 4+4 også fordi der ikke har været nogle symptomer de forsvandt i takt med en svag positiv og så en negativ test. Og så gik der tre uger og symptomerne var der atter  og testen blev positiv med det samme!! Uhhh håber at alt er vel! 

Anmeld Citér

5. juli 2015

AnoMe

Appelsin skriver:

Tror heller ikke jeg er længere end max 4+4 også fordi der ikke har været nogle symptomer de forsvandt i takt med en svag positiv og så en negativ test. Og så gik der tre uger og symptomerne var der atter  og testen blev positiv med det samme!! Uhhh håber at alt er vel! 

Håber jeg også.. Både for din og min.. Jeg ville ikke kunne holde til at miste igen

Anmeld Citér

5. juli 2015

2babygirls

AnoMe skriver:

Vildt nok... Jeg testede begge gange meget svagt positivt. 2 gang var jeg endda i tvivl og købte en digital test fordi jeg fik det elendigt 4+0 og ikke kunne forstå den ikke rigtig ville noget 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Diosa85

Appelsin skriver:

Testede positivt ganske svagt for 3 uger siden og dagene efter blev den negativ og symptomerne forsvandt også. gik ud fra at jeg havde haft sådan en biokemisk, da menses varede i 7 dage og symptomerne forblev  der også efterfølgende også derfor jeg testede efter menses... Men nu er der gået 4 uger og 5 dage siden sidste mens og der er intet sket andet end at jeg har ømme dutter, og jeg har ventet på mens i 5 dage nu, cyklus på ca 28 dage. 

Så tog jeg en test Idag og der kom to streger med det samme...hvordan vil i vurdere? 

1. At det sidste gang var en biokemisk? Og den nye cyklus bar frugt?

Først og fremmest så er alle graviditeter biokemiske de første 6 uger. Også selvom man får en baby 9 mdr efter. Det var bare lige en sidebemærkning.

jeg tror du er meget længere fremme end du tror. For 2 år siden oplevede jeg selv at jeg havde min mens og ingen symptomer på noget som helst. Pludselig blev jeg meget oppustet og havde ondt i underlivet. Snakkede med en kollega der sagde at hun havde det sådan da hun ventede sin søn. Derfor valgte jeg at teste. Og heldigvis for det. Stregen kom positiv på 3 sekunder og jeg var sikker på jeg kun var 4-5 uger så. Men nej. Jeg var 10+5 uger henne og 11+3 da jeg fik foretaget en abort da jeg ikke var det rette sted i mit liv. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

Diosa85 skriver:

Først og fremmest så er alle graviditeter biokemiske de første 6 uger. Også selvom man får en baby 9 mdr efter. Det var bare lige en sidebemærkning.

jeg tror du er meget længere fremme end du tror. For 2 år siden oplevede jeg selv at jeg havde min mens og ingen symptomer på noget som helst. Pludselig blev jeg meget oppustet og havde ondt i underlivet. Snakkede med en kollega der sagde at hun havde det sådan da hun ventede sin søn. Derfor valgte jeg at teste. Og heldigvis for det. Stregen kom positiv på 3 sekunder og jeg var sikker på jeg kun var 4-5 uger så. Men nej. Jeg var 10+5 uger henne og 11+3 da jeg fik foretaget en abort da jeg ikke var det rette sted i mit liv. 

Ok, det vil jeg ikke afvise... Jeg må ringe til lægen i næste uge. Det er da vildt, at man ku være så meget længere henne. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Appelsin

AnoMe skriver:

Håber jeg også.. Både for din og min.. Jeg ville ikke kunne holde til at miste igen

Det kan jeg godt forstå også det jeg er bange for  man får jo aldrig nogen garanti. Men de positive tanker og håbet er der ingen der kan tage 

Anmeld Citér

5. juli 2015

stinemavepine

Jeg tænker det første, som du selv foreslår. Altså at du først har aborteret og er blevet gravid i cyklussen efter. Jeg testede helt tydeligt 4+0.

Men uanset tænker jeg det er godt med en tur til lægen. Så de lige kan tjekke det. Hvis du nu skulle være længere henne.

Godt du fortalte det til kæresten - han fortjener da også at vide det med det samme 

Anmeld Citér

5. juli 2015

AnoMe

2babygirls skriver:

Vildt nok... Jeg testede begge gange meget svagt positivt. 2 gang var jeg endda i tvivl og købte en digital test fordi jeg fik det elendigt 4+0 og ikke kunne forstå den ikke rigtig ville noget 

Ja men nogen er hurtige til at danne HCG og andre knap så hurtige.. Derfor er der nogen som kan teste positive 3+0 mens andre først kan teste positive 6+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.