Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2015

TNBC

S*DD skriver:

Det er da ikke til at holde styr på for børnehaven hvem der har hvilken periode.. 

Jeg ser ingen problemer i at ringe til den ene frem for den anden når jeg arbejder, jeg forventer at når man har valgt at få barn sammen må man samarbejde, så hvis jeg har ringet til den forkerte, kan den forkerte forældre ringe til den anden og give beskeden.. vi har ikke tid til at ringe rundt til mange forskellige med de normeringer vi har i dag.

Nej jeg tager åbenbart helt fejl. hvor jeg var sidst, kunne man skrive hvem der skulle ringes til hvor de blev krydset ind. Eller hvem der hentede og hvis de ved at de er skilt, må de jo tænke til hvem han er hos, hvis der står fars nummer. Men jeg tager fejl, så må jeg tage det med.

Jeg synes heller ikke der er noget problem i at der bliver ringet til den anden, men hvis det er mor der bliver ringet til først hver gang (da de står først i alfabet ) så forstår jeg godt faren en smule. så vil han jo nok gerne have at de ringer til ham også, især i hans periode. 

Og hvis de ringer til ts, så ringer hun videre til far og siger det, så må han finde ud af hvad han gør,om han vil be om hjælp fra ts og hendes mand. Han kunne måske godt få fri  og selv hente drengen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.