Anonym skriver:
Jeg blev ringet op her til formiddag fra min søns børnehave om at han var syg. Både min mand og jeg var klar til at hente ham til trods for at det er hans fars periode, for så behøvede far ikke at tage fri.
Da min eks hørte det blev han direkte sur og sagde at det er hans opgave at sørge for drengen.
Så jeg blev i tvivl om det er os der er mmærkelige eller hvordan.
Hvis jeg var din eks, ville jeg blive mere irriteret over at de har ringet til jer, før mig, når det var min periode.
Det er da lige meget om I står først, børnehaven skal da vide hvem barnet er hos, for at vide hvilken forældre de skal ringe til først.
Det er måske en voldsom reaktion, men han er nok blive noget chokeret over at I ved det før ham, for som han siger, det er ham der skal tage sig af drengen, og så kan han spørge jer om hjælp, hvis der er brug for det.
Så jeg ville snakke med ham, og så sørge for at børnehaven ved hvornår drengen er hos jer og hos din ex, og at de skal ringe til dem, sønnen er hos, ikke den der står først. Jeg gætter på at I måske har 7/7 eller noget, siden det er fars periode midt på ugen, så burde børnehaven da vide hvornår drengen er hvor.
Anmeld
Citér