amstaff skudt af politi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Dictes mor

suanne85 skriver:

Man vil næsten ønske at de havde en bedøvelses pistol med, for den gjorde det jo kun for at passe på ham og det er der jo intet ondt i. Synd den skulle lade livet fordi ham manden var så langt ude.
Men de har nok set det nødvendigt, men stakkel

Det er det jeg mener med at det kunne have været godt med et dyrepoliti i Danmark, som kunne få fat i en sådan hund uden at skade den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Honningblomst

Menneskeliv frem for dyreliv.

Anmeld

14. september 2009

Zeta

Jane84 skriver:

Da hunden gik til angreb på den ene betjent, trak den anden sin tjeneste­pistol og skød hunden. Hunden blev dræbt af skuddet.

Jeg syntes det er helt ok at skyde hunden når den angriber politiet. Jeg ville have gjort det samme. Hundeejeren var nok heller ikke ejerskabet værdigt, når han efterlader den til en ven der er beruset og på stoffer.

Anmeld

14. september 2009

qp

Zeta skriver:

Jeg syntes det er helt ok at skyde hunden når den angriber politiet. Jeg ville have gjort det samme. Hundeejeren var nok heller ikke ejerskabet værdigt, når han efterlader den til en ven der er beruset og på stoffer.

Sååh enig!!

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Det er det jeg mener med at det kunne have været godt med et dyrepoliti i Danmark, som kunne få fat i en sådan hund uden at skade den.

Ja, men tror ikke at det kommer frem her i danmark i hvert fald ikke i vores leve år

Anmeld

14. september 2009

Zeta

suanne85 skriver:

Ja, men tror ikke at det kommer frem her i danmark i hvert fald ikke i vores leve år

Så længe samfundet mangler resourcer til andre vigtige ting, og jeg vil også sige, så længe vi officielt her 5.000 boligløse mennesker, og uofficielt 10.000, så må resourcerne gå til mennesker fremfor dyr.

Hvis dyreelskerne mener at det er påkrævet, så stemmer jeg klart for en selvfinancieret ordning, dvs. alle dyrejere betaler an afgift ved anskaffelse af dyr - alle skal registreres - og en årlig afgift som vi har det på biler, og indtægterne kan så betale det dyrepoliti folk efterlyser.

Men som en anden skrev herinde, mennesker fremfor dyr tak! Alt andet er hyklerisk og uværdigt.

Anmeld

14. september 2009

Jordbærpigen

Eva skriver:

Menneskeliv frem for dyreliv.

Enig enig

Anmeld

14. september 2009

Trolde_mor

Syntes det er for meget. Hvis det havde været en hvilken som helst anden race hund havde de nok ikke set skud som en løsning.

Hvad er der galt i, lige at tage den med ro, og give den et bedøvende skud indtil man finder ud af om den overhovedet er farlig?
Det er jo tydeligt at den bare beskyttede, og havde de grebet det roligt an, havde hunde måske forstået at de ville hjælpe og ladet dem komme til.

Anmeld

14. september 2009

Trolde_mor

Majastina skriver:

Enig!!

Anmeld

14. september 2009

Zeta

Senia skriver:

Syntes det er for meget. Hvis det havde været en hvilken som helst anden race hund havde de nok ikke set skud som en løsning.

Hvad er der galt i, lige at tage den med ro, og give den et bedøvende skud indtil man finder ud af om den overhovedet er farlig?
Det er jo tydeligt at den bare beskyttede, og havde de grebet det roligt an, havde hunde måske forstået at de ville hjælpe og ladet dem komme til.

Jeg tror ikke du har læst nyheden, politiet er bekymret for en bevidstløs mand, hunden ender med at angribe politiet, der så skyder den i selvforsvar. Mistanke om en mand i livsfare, ja så skal der handles hurtigt. Iøvrigt bør ingen hunde opdrages til at angribe nogen mennesker overhoved, i så fald bør de ikke færdes frit, så det er helt fint er der er en farlig hund mindre i DK.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.