hvor mange ugers ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2015

Hønsemor

Min mand og drengene holder ferie i uge 29 og igen i uge 34, 35 og 36 

Jeg går pt sygemeldt på sygedagpenge så ingen "ferie" til mig...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

modesty

hannetheis skriver:

hvor mange ugers ferie har i og jeres børn.

er skal føde ved pks mandag uge 28. Så her har de store ferie fra uge 28-32.

de skal afsted i uge 27 på trods af jeg går hjemme. Men 5 ugers ferie syntes jeg er fint. Når vi ikke skal noget.

Han har 3 uger i år, men fordi min mand og jeg er så pressede på arbejde, får vi ingen ferie sammen. Alternativet var at vi holdt ferie sammen, men at vores søn så kun fik halvanden uges ferie.

Så sådan må det være i år. Vi håber at kunne tage en uge sammen slut-august, men det kommer an på arbejdet om det kan lade sig gøre.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Morgensol

27-28-29.. Men ovevejer at holde dem hjemme i 30 også. Så blir det bare uden far. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Min datter har "kun" 3 ugers ferie og vi har valgt at ligge ugerne før jeg skal føde 

Anmeld Citér

28. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har alle sammen ferie i uge 28-29-30 glæder mig til at have manden og datteren hjemme de 3 uger 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Clisolka

Jeg har 14 dage med mine tumlinger. Af erfaring holder jeg ferie tilbage, da vi er alene om børnene når de er syge, og så er det også rart at kunne tage en fridag indimellem med dem 

Anmeld Citér

28. juni 2015

sommerc

Profilbillede for sommerc

Dejligt med 5 uger har kun 3 uger. Kunne ikke få mere. Men min søn har selvøglelig ferie i de 3 uger med mig�� Hvor 2 af ugerne er hjemme i dk og sidste uge er i Spanien ��

Anmeld Citér

29. juni 2015

nielsen80

Jeg og min pige har 3 uger, hvoraf 2½ uge er med min mand(hendes far). Hun skal køres ind i børnehave lige efter ferien, hvorfor min mand har gemt et par dage til det. Vi skal til bornholm og evt på en afbudsrejse.

Ville elske at have en længere ferie, men hvis der skal være til at dække alle de andre ferier og evt sygdom, så er der ikke til mere. Vi prioriterer, at vi får så meget sommerferie sammen som familie som muligt, også deler vi os op i mange af de andre ferier, så vores datter får en del mere.

Anmeld Citér

29. juni 2015

CarinaSB

Vi har valgt 2 ugers ferie 29+30 .. og så får de fridage hist og her :) 

Anmeld Citér

29. juni 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

3 uger i træk. Jeg tog gerne mere, men så er der ikke ferie tilbage til resten af året

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.