hvor mange ugers ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
52 svar
0 synes godt om
27. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvor mange ugers ferie har i og jeres børn.

er skal føde ved pks mandag uge 28. Så her har de store ferie fra uge 28-32.

de skal afsted i uge 27 på trods af jeg går hjemme. Men 5 ugers ferie syntes jeg er fint. Når vi ikke skal noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

(august)

Vores har normalt 3-4 ugers sammenhængende ferie. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har de sidste 2år holdt 4uger (har gemt lidt barsel for at holde den 4.uge) i år er jeg på barsel igen og vi holder derfor alle 5uger sammen som faren har fra sit studie  

Anmeld Citér

27. juni 2015

Klumpe-dumpe

Her har hun ferie i 3 uger streg og så 2 uger igen i sept. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Carina:-)

De små har 4 uger og de store har 6 uger.

Kan ikke have de små hjemme alle 6 uger pga mit arbejde,men de store kan godt have legeaftaler osv hvor jeg stadig kan arbejde og så self er i huset så de kan hive fat i mig når der skal laves saftevand og smørres madder :) 

Anmeld Citér

27. juni 2015

SandraXOXO

De har 7 ugers ferie alle tre. Dog er det kun far der har fri.  Men nøjs de nyder det. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

MoarMoar

Vi har 4 ugers ferie. Vi har ikke de vilde planer. Men håber vejret bliver godt så vi kam lege i haven og tage til stranden. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har kun 2 ugers ferie sammen med mine unger. Min mand har intet da han har valgt og arbejde og tage overarbejde. Da vi skal spare op til et nyt badeværelse. Han tager nok ferie sidst i august. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

lillelille

Min søn har ferie i den uge som nu er færdig (uge 26), uge 30 og uger 32-38. I uger 32-33 holder vi ferie her in Danmark hvor vi har gæster. I uger 34-35 rejser min søn til Island hvor han holder ferie med sin mormor og morfar, og uger 36-38 holder jeg ferie med ham i Island.  Vi plejer ikke at holde så meget ferie, men der kommer så mange gæster på besøg nu i sommer, og jeg afleverer mit speciale i uge 36 så derefter har jeg tid til ferie

Anmeld Citér

27. juni 2015

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.