hvor mange ugers ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2015

Os&lilledig

Hele 27 og 28 med os. 

31 med mormor

33 med os  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Malene76

Vi har tre uger sammen og en ekstra uge hvor sønnens børnehave er lukket og jeg skal arbejde to af dagene. Der er han på ferie hos mormor. Så fire uger til Felix og næsten 4 uger til mig og 3 uger til min mand. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

27. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg holder 3 ugers ferie i september hvor min mand holder 1-2 uger. Vores datter på 1 år I MORGEN(!!!!) holder ferie i uge 29-30-31 hvor min mand tager feriedage man- og tirsdage og jeg har mine sædvanlige fridage ons- og torsdage og så tager min mand så igen den ene fredag jeg ikke også har fri

når vi når september må vi lige se hvor lang tid vi holder vores datter hjemme da vi står foran et (forhåbentligt) huskøb, så skal måske pakke/flytte

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anja82

Min ældste datter har 6 uger og min yngste 4 uger..

(Næste år hvor de begge går i skole har de begge 6 uger) 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Krussedulle

hannetheis skriver:

hvor mange ugers ferie har i og jeres børn.

er skal føde ved pks mandag uge 28. Så her har de store ferie fra uge 28-32.

de skal afsted i uge 27 på trods af jeg går hjemme. Men 5 ugers ferie syntes jeg er fint. Når vi ikke skal noget.

Vi har 6 uger sammen

Anmeld Citér

27. juni 2015

Muffinmus

De har haft en uge og får tre uger i juli og en i august... Så det er fem uger i alt

Anmeld Citér

27. juni 2015

2babygirls

hannetheis skriver:

hvor mange ugers ferie har i og jeres børn.

er skal føde ved pks mandag uge 28. Så her har de store ferie fra uge 28-32.

de skal afsted i uge 27 på trods af jeg går hjemme. Men 5 ugers ferie syntes jeg er fint. Når vi ikke skal noget.

Vores piger får ca 4-5 ugers sommerferie.

Anmeld Citér

27. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi 3 ugers ferie sammen. Men tænker at mormor nok gerne vil have dem på et par overnatninger også i løbet af ferien. Vh stine

Anmeld Citér

27. juni 2015

lineog4

Min store pige på 12 har ferie i jele skolernes ferie, hun må selv vælge om hun går i klub. De to drenge på 7 og 5 (lige om lidt) kan kun have ferie hvis en voksen har fri så de får mine 4 1/2 uge og måske mormor så giver dem nogle fridage i uge 32. Derudover har de resten af året alle skolernes ferie og en uge i maj 2016.

Her hjemme har de ferie hver gang jeg har ferie 

Anmeld Citér

27. juni 2015

1977

Profilbillede for 1977

Mand og barn har ferie i 27-29, hvor jeg har sammen med dem i 28. Jeg håber på/regner med en uge mere i 32 sammen med knægten, men nu må vi se når jeg kommer så langt.

Men jeg har en del aftenvagter, så der kan han være hjemme sammen med mig. Men ellers håber jeg at han kan få nogle dage med bedsterne i 30 eller 31. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.