Jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive dette indlæg. Har skrevet om vores forhold før.
Sagen kort:
Jeg er 24 år. Har en kæreste 26 år. Vi har været sammen i 4 år. Vi har en søn på 3 år.
Han har altid været dårlig at tale med. Vil ikke tale om problemerne. Vil gerne hakke med og fortælle mig hvad jeg gør galt og gerne og altid på en hård øv måde. Sådan så jeg faktisk bliver ked af det enden uden på eller inden i. Når jeg siger min mening (kan være omkring alt, virkelig alt) fejer han den 95% af tiden af med "Mm - ja - jaja - nej - okay - Ehmm"
Det er frusterende for mig, men igen kommer han med disse svar hvis jeg uddyber mig eller vil tale.
JEG synes, at han drikker for mange "fyraftensøl" med vennerne, enden der hvor han hjælper med arbejde efter job, eller sådan. Han siger han vil prøve at lade hver men at det jo er hans "liv" og "at jeg ikke skal bestemme om han skal drikke en øl med nogen".
Hvis han bliver sur kalder han mig grimme ting såsom: luder - so - kælling - sure kælling mest det nogle gange andet. Jeg var utro for 9 mdr siden, forelskede mig i ham der stod med armenske åbne, jeg var ulykkelig hjemme, følte mig inden utroskabet ensom, følte mig overset og "forladt", fik ingen opmærksomhed, ikke en gang en "har du haft en god dag". Nej utro skab er ikke ok.
Han valgte at blive, og 9 mdr er gået, han er ikke blevet bedre. Når han er sur nævner han utroskabet.
Han tager coke nogle gange, men siger han ikke gør mere, men tror ikke på ham. Kender ham og kan jo se på ham hvis han er påvirket af andet end øl.
For 3 mdr siden flyttede jeg fordi jeg fik nok. Men nu har vi haft nogle gode uger og vi har talt om at flytte sammen igen i det hus vi lejede (som han stadig bor i).
Han siger han vil arbejde med "sine fejl" lige som jeg vil arbejde på mine fejl. Jeg kan erkende mine fejl og arbejde på det. Men det er som om det bare går ind af det ene øre og ud af det andet hos ham. Han virker ligeglad men siger ham vil mig og det her forhold/familie liv.
Han har aldrig i vores søns 3 år, taget ham på mere end en hånd kan tælle. Altid mig der tager mig af vores søn og sådan har det altid været. 95% af tiden tager jeg vores søn. Han vil hellere ligge på sofaen efter job og have alt serveret på et sølv fad.
Selvfølgelig har han også sine gode sider når ham virkelig vil!..
Han "opdrager" (hvis man kan sige det) ved fx. at sige "nej nu må vi ikke kæmpe mere det siger mor. Kan du hente dine dukker og så må vi kun sidde ned" (jeg synes nogle gange han gear vores søn for meget op og især inden putte tid. Det ender altid med min søn græder af frustration, irritation, surhed) og det synes jeg er forkert og synd for vores søn.
Han spørger aldrig til hvordan min dag har været.
En episode fra iaften idag:
Han skal arbejde sent. Han skriver "jeg er der kl.19". Kl 19:15 skriver han "jeg er der om 30 minutter" og først 20:15 kommer han. Jeg siger jeg synes at han skal tænkte over det med at sige en tid og så ikke dukke op, han siger at han lige skulle blive færdig , jeg svare at det er helt okay men så burde han da skrive det, jeg er ikke sur men fortæller ham bare min mening . Hans tlf er gået i stykker og så bliver han sur og gal på mig og siger jeg bare ska gøre hva der bliver sagt, jeg siger at så må han da tale ordenligt, han siger lige meget hvordan jeg taler skal du bare gøre det.
Jeg bliver ked af det og han vil ik lutte til mig og jeg går ud med hunden. Jeg kommer ind igen og han lader som ingen ting og fejer mig væk når jeg siger noget om det.
Han kan somme tider være dominerende, kontrolerende, ubehagelig, truende, kan blive vange for ham.
Jeg må ikke hav Facebook mener han. Det er kun for at score mener han.
Han er ikke den store kramme-kysse-holde i hånd fyr.
Hele hans være måde, øl, stoffer, øgenavne, holdninger, kontrolerende alt sammen osv var også sådan inden jeg var utro, nu er det bare som om at "han har en undskyldning for at være som han er".
Jeg er i et dilemma. Han er jo sød og rar når han ER sød. Men når hm bliver sur og sådan som fortalt kan jeg ik holde ham ud. Vil virkelig gerne have et barn til og siger han at han også vil. og er i tvivl om jeg skal flytte tilbage til huset eller gøre det helt forbi.
Droppede mine p piller for 3-4 uger siden da jeg blev super dårlig af dem, har siden ikke været på noget og venter på mens og skal til lægen imorgen og tjekke om jeg er gravid. Jeg har villr have mig et barn til siden jeg ka huske. Græder af tanken om hvad jeg skal gøre
Der er jo også de gode ting , men fokusere kun på de dårlige fordi det påvirker meget synes jeg.
Hvis jeg var dig. Hvad ville du gøre? Vil du prøve at hjælpe mig
Håber ik det blev for rodet