Anonym skriver:
Jeg er virkelig ked pt alle Mine venner og familie bliver studenter.
Jeg er født med en hjerneskade og har gået I speciale klasse men vi havde Ikke undervisning som dansk og matematik osv . Det var mere gå tur motion og håndarbejde osv.
Jeg er så ked af Jeg aldrig har lært noget. Jeg er ked af Jeg aldrig får nogle uddannelse . Jeg er jaloux på Min kusine som lige er blevet student Jeg har Ikke set hende I 5 år da Min mor og Jeg har et besværlig forhold Hun er alkoholiker og har været Det hele mit.. lige pt har Min mor og Jeg kontakt da Hun er på antabus. men Mine kusiner har frosset mig Ude . har dog kontakt med Min moster.
Kunne se Min mor kommenteret på Min moster s billed af Min kusine med sin hue hvor Hun skrev stort tillykke er rigtig stolt af dig.. Den gjorde så ondt at læse for Hun
Hun Siger ofte til Dem at Hun er stolt af Dem . men kun har aldrig sagt Det til mig.
Jeg spurte hende direkte idag om Hun var flov over mig
Hun sagde Hun var Ikke stolt af mig fordi Jeg aldrig havde opnået noget og Ville aldrig gøre noget Der kunne gøre hende stolt. Hun føler Min kusiner er bedre ind mig og Hun ønsket Jeg var lige som Dem da De har Stor succes I Deres liv.
Undskyld Det blev så langt men havde brug for at udtrykke jaloux føleser
Jeg får helt ondt i maven når jeg læser din situation, og ærlig talt synes jeg ikke din mor har ret til at sige sådan en grim ting til dig.
Det kan godt være du aldrig har fået en hue! - og hvad så ? Du har gennemført mange ting i livet, som jeg helt sikker på har været svært for dig, alene det bør hun være stolt af, og ikke andet skal du være stolt af dig selv.
Du må for gudsskyld ikke sænke hovedet pga det, alene det at du har formået at holde styr på dit liv og aldrig gået i alkoholisme sporene skal du være enormt stolt af. Du har en skole gang som er udført , det skal du også være stolt af - men mest af alt du er helt dig selv og ikke som andre vil have, det skal du være stolt af.
Jeg er sikker på at et sted inderst inde er din mor stolt af dig, hun udtrykker sig bare dumt og grimt overfor dig!
Kæmpe kæmpe stort
til dig!