Jeg er jaloux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
21 svar
40 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig ked pt alle Mine venner og familie bliver studenter. 

Jeg er født med en hjerneskade og har gået  I speciale klasse men vi havde Ikke undervisning som dansk og matematik osv . Det var mere gå  tur motion og håndarbejde  osv. 

Jeg er så ked af Jeg aldrig har lært  noget. Jeg er ked af Jeg aldrig får nogle uddannelse . Jeg er jaloux på Min kusine som lige er blevet student Jeg har Ikke set hende I 5 år da Min mor og Jeg har et besværlig forhold Hun er alkoholiker og har været Det hele mit.. lige pt har Min mor og Jeg kontakt da Hun er på  antabus. men Mine kusiner  har frosset mig Ude . har dog kontakt med Min moster. 

Kunne se Min mor kommenteret på  Min moster s billed af Min kusine med sin hue hvor Hun skrev stort tillykke er rigtig stolt af dig.. Den gjorde så ondt at læse for Hun 

Hun Siger ofte til  Dem  at Hun er stolt af Dem . men kun har aldrig sagt Det til  mig.

Jeg spurte hende direkte idag om Hun var flov  over mig 

Hun sagde Hun var Ikke stolt af mig fordi Jeg aldrig havde opnået noget og Ville aldrig gøre  noget Der kunne gøre hende stolt. Hun føler Min kusiner er bedre ind  mig og Hun ønsket Jeg var lige som Dem  da De har Stor  succes I Deres liv.

Undskyld Det blev så langt men havde brug for at udtrykke jaloux føleser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Spirrevip

Du får lige et stort kram

Anmeld Citér

24. juni 2015

4kløver

Som mor til børn som dig ville jeg aldrig sige sådan noget.. jeg er stolt af mine børn fordi de er mine med eller uden hue.. 

Kæmpe kram til dig 

Anmeld Citér

24. juni 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg er virkelig ked pt alle Mine venner og familie bliver studenter. 

Jeg er født med en hjerneskade og har gået  I speciale klasse men vi havde Ikke undervisning som dansk og matematik osv . Det var mere gå  tur motion og håndarbejde  osv. 

Jeg er så ked af Jeg aldrig har lært  noget. Jeg er ked af Jeg aldrig får nogle uddannelse . Jeg er jaloux på Min kusine som lige er blevet student Jeg har Ikke set hende I 5 år da Min mor og Jeg har et besværlig forhold Hun er alkoholiker og har været Det hele mit.. lige pt har Min mor og Jeg kontakt da Hun er på  antabus. men Mine kusiner  har frosset mig Ude . har dog kontakt med Min moster. 

Kunne se Min mor kommenteret på  Min moster s billed af Min kusine med sin hue hvor Hun skrev stort tillykke er rigtig stolt af dig.. Den gjorde så ondt at læse for Hun 

Hun Siger ofte til  Dem  at Hun er stolt af Dem . men kun har aldrig sagt Det til  mig.

Jeg spurte hende direkte idag om Hun var flov  over mig 

Hun sagde Hun var Ikke stolt af mig fordi Jeg aldrig havde opnået noget og Ville aldrig gøre  noget Der kunne gøre hende stolt. Hun føler Min kusiner er bedre ind  mig og Hun ønsket Jeg var lige som Dem  da De har Stor  succes I Deres liv.

Undskyld Det blev så langt men havde brug for at udtrykke jaloux føleser

Som mor kan jeg slet og ret ikke forstår hvordan din mor kan behandle dig på den måde. Det er ikke dig der er noget galt med. Det er din mor! 

Om min datter bliver læge, kassedame eller noget tredje. Jeg vil altid være stolt af hende, fordi hun er den hun er! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar . Kan forstå Min føles  Ikke er forkert når Jeg føler mig såret.

Anmeld Citér

24. juni 2015

SandraXOXO

Det er din mor der er galt på den og jeg forstår godt at du er såret. Uddannelse er ikke alt, du er sikkert rigtig god til andre ting, måske er du et sødt og venligt menneske og det er også noget man kan være stolt af. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Chellie

Undskyld mig, men det er altså en dårlig mor, der siger til sit barn, at hun ikke er stolt af det!! uanset hvad!

Din kusine har sikkert også haft en svær kamp med sin alkoholisme oven i uddannelsen, og selvfølgelig er det flot, at hun er kommet igennem. Men det skal aldrig, aldrig gøre din kamp med dine ting mindre vigtig end hendes! Og uanset om din kusine så var blevet verdensmester, så vælger man altså ikke andres børn over sine egne. Nå.

Du har al ret til at være såret.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det er din mor der er galt på den og jeg forstår godt at du er såret. Uddannelse er ikke alt, du er sikkert rigtig god til andre ting, måske er du et sødt og venligt menneske og det er også noget man kan være stolt af. 

Jeg lever et helt andet liv. har aldrig drukket eller røget... Det er Jeg selv stolt da alkoholiker er stor  del Min mormor og morfar var Det Min oldeforældre var Min far  har været men er ædru  på  4 år Min farfar døde af druk. Men Jeg har altid sagt Jeg Ikke Ville drikke. Og nu har Jeg sygdom som  gør Jeg heller Ikke må. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Undskyld mig, men det er altså en dårlig mor, der siger til sit barn, at hun ikke er stolt af det!! uanset hvad!

Din kusine har sikkert også haft en svær kamp med sin alkoholisme oven i uddannelsen, og selvfølgelig er det flot, at hun er kommet igennem. Men det skal aldrig, aldrig gøre din kamp med dine ting mindre vigtig end hendes! Og uanset om din kusine så var blevet verdensmester, så vælger man altså ikke andres børn over sine egne. Nå.

Du har al ret til at være såret.

Min kusine har Ikke Alkohol problem? 

Min moster er Den eneste I slægten af Min mor s  side som har holdt normal forhold til  Alkohol Det og heldigvis er Det smittet  af på  Mine kusiner

Anmeld Citér

24. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg lever et helt andet liv. har aldrig drukket eller røget... Det er Jeg selv stolt da alkoholiker er stor  del Min mormor og morfar var Det Min oldeforældre var Min far  har været men er ædru  på  4 år Min farfar døde af druk. Men Jeg har altid sagt Jeg Ikke Ville drikke. Og nu har Jeg sygdom som  gør Jeg heller Ikke må. 

Og netop derfor må du ikke blive ked af det over sådan en dum kommentar. Du er et fantastisk eksempel på en man kan være stolt af. Du har brudt den sociale arv og det skal du har du ihvertfald min fulde respekt for. !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.