Jeg er jaloux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Jeg er virkelig ked pt alle Mine venner og familie bliver studenter. 

Jeg er født med en hjerneskade og har gået  I speciale klasse men vi havde Ikke undervisning som dansk og matematik osv . Det var mere gå  tur motion og håndarbejde  osv. 

Jeg er så ked af Jeg aldrig har lært  noget. Jeg er ked af Jeg aldrig får nogle uddannelse . Jeg er jaloux på Min kusine som lige er blevet student Jeg har Ikke set hende I 5 år da Min mor og Jeg har et besværlig forhold Hun er alkoholiker og har været Det hele mit.. lige pt har Min mor og Jeg kontakt da Hun er på  antabus. men Mine kusiner  har frosset mig Ude . har dog kontakt med Min moster. 

Kunne se Min mor kommenteret på  Min moster s billed af Min kusine med sin hue hvor Hun skrev stort tillykke er rigtig stolt af dig.. Den gjorde så ondt at læse for Hun 

Hun Siger ofte til  Dem  at Hun er stolt af Dem . men kun har aldrig sagt Det til  mig.

Jeg spurte hende direkte idag om Hun var flov  over mig 

Hun sagde Hun var Ikke stolt af mig fordi Jeg aldrig havde opnået noget og Ville aldrig gøre  noget Der kunne gøre hende stolt. Hun føler Min kusiner er bedre ind  mig og Hun ønsket Jeg var lige som Dem  da De har Stor  succes I Deres liv.

Undskyld Det blev så langt men havde brug for at udtrykke jaloux føleser

Undskyld, men din mor er en møgkost!!   Hun må godt nok have det dårligt med sig selv!! 

Du sidder her og fortæller med åbent hjerte, formulerer dig så fint - selvom du ikke får en akademisk uddannelse, er jeg sikker på du ihvertfald kan være stolt af dig selv! 

Hvis du aldrig har fået ordentlig dansk undervisning og oveni har en hjerneskade - så ville jeg nu være stolt af hvor fint du skriver og formulerer dig! 

Jeg får heller aldrig den uddannelse der, mit liv haft nogle udfordringer - og det er okay! Jeg ér ikke som de andre, men tilgengæld står jeg op hver dag og klarer det pisse godt, jeg er kreativ, jeg er ved at være god til at lave mad og bage! Jeg er god til at skrive, og sådan ku jeg blive ved... 

Men når mine gamle skolekammerater bliver lærerer, læger, advokater, osv osv, så sidder jeg osse og kan blive i tvivl om mit værd - men jeg er SÅ meget mere end bare den manglende uddannelse og drømmejob... Jeg er mig og at jeg lever som jeg gør er MIN fortjeneste, trods nogle dårlige odds!  En gammel veninde, som er uddannet jurist og arbejder indenfor statsforvaltningen skrev en dag en besked på FB til mig, hvor hun skrev at hun tit havde tænkt hvordan det var gået mig og at hun var rigtigt glad for at se at jeg så ud til at have det godt og tydeligt var en god mor for min dreng... Og tænk, de ord betød SÅ meget! Jeg har ikke nogen mor eller far, jeg har ikke et kæmpe netværk der støtter, men de ord fra en 15 år gammel veninde, de reddede min uge 

Du må ikke måle dine egne sejre med de andres, du er ikke som de andre, men du er så meget andet de andre ikke er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

CLB

Anonym skriver:

Jeg er virkelig ked pt alle Mine venner og familie bliver studenter. 

Jeg er født med en hjerneskade og har gået  I speciale klasse men vi havde Ikke undervisning som dansk og matematik osv . Det var mere gå  tur motion og håndarbejde  osv. 

Jeg er så ked af Jeg aldrig har lært  noget. Jeg er ked af Jeg aldrig får nogle uddannelse . Jeg er jaloux på Min kusine som lige er blevet student Jeg har Ikke set hende I 5 år da Min mor og Jeg har et besværlig forhold Hun er alkoholiker og har været Det hele mit.. lige pt har Min mor og Jeg kontakt da Hun er på  antabus. men Mine kusiner  har frosset mig Ude . har dog kontakt med Min moster. 

Kunne se Min mor kommenteret på  Min moster s billed af Min kusine med sin hue hvor Hun skrev stort tillykke er rigtig stolt af dig.. Den gjorde så ondt at læse for Hun 

Hun Siger ofte til  Dem  at Hun er stolt af Dem . men kun har aldrig sagt Det til  mig.

Jeg spurte hende direkte idag om Hun var flov  over mig 

Hun sagde Hun var Ikke stolt af mig fordi Jeg aldrig havde opnået noget og Ville aldrig gøre  noget Der kunne gøre hende stolt. Hun føler Min kusiner er bedre ind  mig og Hun ønsket Jeg var lige som Dem  da De har Stor  succes I Deres liv.

Undskyld Det blev så langt men havde brug for at udtrykke jaloux føleser

Jeg er HELT sikker på at du/din mor har en MASSE grunde til at være stolte over dig!!! 

Og at hun bare er kommet med verdens dummeste kommentar. Slet ikke iorden at sige sådan!!

Stort kram fra mig!! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Chellie

Anonym skriver:

Min kusine har Ikke Alkohol problem? 

Min moster er Den eneste I slægten af Min mor s  side som har holdt normal forhold til  Alkohol Det og heldigvis er Det smittet  af på  Mine kusiner

Undskyld, det er min skyld! Jeg misforstod hvad du skrev, og troede at din kusine var alkoholiker på antabus.. Det var min fejl.

Min min pointe er den samme. Det er en dårlig mor, som vælger andres børn over sine egne. Men det gør bestemt ikke dig til en dårlig datter, eller et dårligt menneske! 

Jeg er selv vokset op med en forælder, som prioriterede mig åbenlyst lavere end mine stedsøskende. Det er en tung bagage at gå rundt med, og meget svær at lægge fra sig. Jeg har stadig ikke fundet ud af, hvordan man gør... 

Anmeld Citér

24. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Din mor er da helt rundt på gulvet!

Ka da se at du både ka formuler dig flot og lyder som et rigtig godt menneske!

Jeg har mødt rigtig mange mennesker og nogle af de dummeste jeg har mødt, er dem med en stor og flot uddannelse! Vh stine

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg er glad for Jeg valgte at dele Min føles  med Jer for føler mig allerede mere Sikker  på  Det Ikke er mig Der synes Den hård  

God aften til  Jer alle

Anmeld Citér

24. juni 2015

lineog4

Får helt ondt i maven - er lærer i en specialklasse og tænker så tit på, vi som samfund har plads til alle, at alle har en masse at byde på, yde for hinanden og samfundet. At yde og være nogeg handler ikke kun om en hue, en eksamen, en uddannelse, en fin titel - det handler om at være en del, kunne bidrage ud fra sin formåen.

Jeg ved ikke hvad du laver nu, om du måske er i gang med en særlig tilrettelagt uddannelse, praktik, arbejde - men en ting er sikkert, der skal og bør også være en masse du kan være stolt af, og du har stadig en masse i fremtiden du skal blive stolt af og forhåbentlig vil din mor indse det og trække de hårde ord tilbage

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Får helt ondt i maven - er lærer i en specialklasse og tænker så tit på, vi som samfund har plads til alle, at alle har en masse at byde på, yde for hinanden og samfundet. At yde og være nogeg handler ikke kun om en hue, en eksamen, en uddannelse, en fin titel - det handler om at være en del, kunne bidrage ud fra sin formåen.

Jeg ved ikke hvad du laver nu, om du måske er i gang med en særlig tilrettelagt uddannelse, praktik, arbejde - men en ting er sikkert, der skal og bør også være en masse du kan være stolt af, og du har stadig en masse i fremtiden du skal blive stolt af og forhåbentlig vil din mor indse det og trække de hårde ord tilbage

Jeg er sygemeldt kontanthjælp s  modtager da jobcenteret Ikke ved Hvad De Skal gøre af mig

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym

Jeg er enig med de andre. Din mors kommentar er dum og ond.

Kan det tænkes, at hun i virkeligheden bliver mindet om, at hun ikke har været en god mor, når hun ser dig? Jeg tænker, at du måske har hjerneskaden pga. hendes misbrug? Måske giver det hende dårlig samvittighed?

Jeg har selv en alkoholiseret far. Han har altid fortalt mig, at jeg er dum, grim, uduelig osv. og han drak tæt gennem hele min barndom. Det har gjort uoprettelige skader på min selvtillid.

Jeg har den dag i dag ikke kontakt med ham. Jeg tror, at hans hjerne har taget skade af al den alkohol og han er ikke i stand til at se, hvad han har gjort ved mig og min bror, som i øvrigt har det rigtig skidt. Måske din mor heller ikke er i stand til at se dine følelser. Måske må du slutte fred med, at du aldrig får den bekræftelse fra din mor, som du ønsker dig.

En fin uddannelse er ikke alt. Det vigtigste er, at man laver noget, som gør en glad hver dag. Har du ikke noget, som du er rigtig god til og som gør dig glad? Måske du kunne bruge det som en karrieremulighed.

Anmeld Citér

24. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Wow er helt forarget over din mor kan finde på at sige noget så grimt til dig 

at føle at man har opnået noget eller fået succes er individuelt. DU bestemmer hvad der giver dig livsglæde og det er ikke nødvendigvis det samme som dine kusiner.

jeg er stolt af min pædagoguddannelse - andre synes ikke det er noget særligt. 

Jeg er stolt af at være mor til to - andre vil hellere have en karriere.

Min veninde er slem ordblind og har altid haft et anstrengt forhold til skole. Idag har hun klaret en tandklinikassistent uddannelse og er mega stolt selvom nogle synes det er noget de fleste kan klare. Jeg er super imponeret over hende.

Jeg har en søster der har svært ved de faglige men også de sociale krav på et studie - men  er mega dygtig til sit arbejde og værdsat af sine kollegaer .

så jeg er sikker på du både har opnået noget og har succes 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar . Jeg må  jo bare finde noget Jeg selv Kan være stolt af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.